30 Nisan 2015 Perşembe

Bilgilendirme Yaptım Sadece

Çok başarısız bir blogger olma yolunda hızla ilerlediğimin farkındayım ancak tüm bu gecikmeler tamamen size daha iyi hizmet verebilmek için, sayın okuyucu. Bu aralar pek meşgulüm. Esasında farkedilmeden blog ile ve bekar anne kardeşlerimle ilgileniyorum ama tabii bu kadar sessizce çalışıyor olmanın da çok faydası yok çünkü burayı ihmal etmiş oluyorum... kısmetse yakında daha da çok bilgi ve birikim (özgüvene bak!!) ile yazıyor olacağım.
Bu yazı madem bir "açıklama ve bilgi güncelleme" yazısı ile başladı, öyle de devam etsin.
Son zamanlar da ruhumu çok yoran bir mesele... eğitim meselesi.
Oğlum artık bu yaz sonu itibariyle lise hazırlığı koşuşturması içine girecek. Bu çerçeve de bir özel okul sınavına girdi, amacım şu an okudğu okulun seviyesini tespit etmek, özel okul ile karşılaştırmaktı. Benim velet okulu kazandı, bildiğiniz akademik anlamda çocuğun geleceğine yön verebilecek, olduğundan daha başarılı, evet daha ukela ama daha şanslı bir birey olmasını sağlayacak okulu çocuk 5 dakika çalışmadan girdi ve kazandı. Bende ki heyecanı anlatmaya gerek yok sanırım...peki ya bedenimi ele geçiren "helikopter anne" canavarı? Ben benlikten çıktım. Okul burs veremeyiz dedikçe, anamın verdiği altın zinciri satmaktan tutun da 2. işe girmeye kadar bin tane hesap döndürdüm kafamda. İlla okutacağım çocuğu. Shrek'teki kedi kıvamında koca, titrek ve istekli gözleri ile bakan oğlumun bu hayalini nasıl rededebilirdim ki.
Heyecan ile tüm tanıdıkları aradım "kazandı, kazandı" demek için. Şu alemde ne varsa en iyi dostlarda var vallahi... arkadaşım Nen ve kocası başta olmak üzere pek çok kişi canı gönülden desteklerini teklif ettiler bize....
Gel gelelim zurnanın son deliğine.
Babasına anlattım durumu. Okulun fiyatını sordu. Söyledim.
"O paraya senin çok orospuluk yapman lazım" dedi.
Allah beni sınamak için yaratmış adeta bu adamı diyeceğim ayıp olacak şu dünyadaki binbir güzelliği yaratan Allah'a. Kendim ettim kendim buldum valla! Size saatlerce bozuk aile yapısı, ağır depresyondaki anne ve babamı ve bunun sonucunda erken yaşta bu adamı neden hayatıma soktuğuma dair şekiller, şemalar ve sunumlar gösterebilirim ama bu mevcut durumu değiştirmez sadece huzursuzluk yaratır. Gerçekler ortada, sonuçlarına şekil vermek elimde.
Akrabalığımızı geçtim, adam bu sözleri oğlunu okutmak isteyen bir anneye söylüyor. Nasıl ettim bilmiyorum ama EN sakin ses tonumla "Senden bir beklentim olduğu için vermedim bu haberi sana. Sadece bilgin olsun diye söyledim" dedim, kapattık.
Sonuç mu sayın okuyucu... 3 hafta oldu, bir kere bile aramadı. Demek ki para var huzur var dedikleri bu.

1 yorum:

  1. Çok oldu yazmayalı ozletme kendini bu kadar arada ses ver lutfen... o eskiye soylenecek çok sey varda neyse tutayim cenemi gece gece
    sevgiler hep aklimdasin bilesin elifff

    YanıtlaSil