11 Kasım 2014 Salı

Ne de Olsa Annedir

Eski eşlerin yeni sevgililerine karşı en ideal ve istenilen tepkiyi anneniz verir.
Benim eski koca sevgilisinden ayrılmış. Haberi de oğlum verdi. Gözleri doldu anlatırken. Biz seviyorduk kızı çok, oğlumu sevdiği ve ilgilendiği için. Ben üzülüyordum da kıza, adamın gerçeğini bildiğim için. Neyse kızı memleketine geri yollamış. Özleyecek oğlum.
Annem bendeydi geçen haftasonu. Yemekten yeni kalkmıştım bulaşıklarla ilgileniyordum. Bir anda ve oğlum anlamasın diye bana sordu: "O dansçı kız duruyor mu hala bunun babasının evinde" diye.
Çok güldüm içimden. Annem, beni hiç beğenmeyen annem bile, benim kabullenemediğim ancak kendine has ön yargılı tavrıyla, o adam için benim kaçırılmaz bir fırsat olduğunu ifade etti...
Ne de olsa annedir. Kızının karşısında durduğu için dünyanın en mükemmel vücutlu, muhteşem tenli, kıvrak ve seksi kadını bile saniyesinde dünyanın en paçozu haline getirebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder