11 Ekim 2014 Cumartesi

NaFAKa

Biliyorsunuz... ben nafaka almıyorum. İstemedim de nafakayı. Amacım bir an evvel kavgasız, mahkeme koridorlarında sürünen çocuk senaryoları yaşamadan ayrılmaktı. Zaten ödeme gücü de yok, vicdansız değilim. Ödeyemeyeceğini bile bile nafaka istemek saçma gelmişti fakat geçen gün öğrendim ki, sigortalı bir işi olmadığı için oğlumun babasının, bundan sonra da çocuk için nafaka isteme hakkım yokmuş.
Zaten uğraşamayacaktım ama ne kadar saçma bir durum değil mi? Anladığım kadarıyla nafakayı ödemesi gereken taraf; isterse nafaka ödememek için kendini işsiz gösterebilir gayette ve devletin bu yönde bir yaptırımı yok, yani "Lan, sen baba/annesin! Çalış evladına sahip çık, eğitim ve sağlık masrafını karşıla" demek gibi bir kaygısı yok... vay anası sayın seyirciler. 

4 yorum:

  1. Aaaa o yeni mi çıkmış yaa. İsterse evsiz olsun ödemek zorunda diye biliyorum ben

    YanıtlaSil
  2. Beki de o başta nafaka bağlanmışsa ödemek zorundadır. Benim sorum, avukata, şimdi istesem nafaka talep edebilir miyim yönündeydi. Sormak lazım iyice :)

    YanıtlaSil
  3. Bu konuda yenide bilgi edinmenizi tavsiye ederim. aksi yönde kararlar mevcut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için değil ama buradaki başka kadınlar için bu konudaki bilgilerinizi paylaşabilirmisiniz acaba: bekarveanne@gmail.com

      Sil