21 Ekim 2014 Salı

Biraz da Bekar Anne Magazini

Pek magazin ile işim olmaz ancak gazetelerde veya sosyal medyada gezinirken bazı magazin değeri haberlere rastlamamak mümkün olmuyor. İstanbul'a ilk taşındığımda gözlerimle görünceye kadar ekranlarda bile doğru dürüst tanımadığım Gülben Ergen'in ikinci evlilik haberlerini gördüm ve aşırı derecede gelinlik hastası olduğum için (kendim giyemediğimden sanırım, gelinlik gördüm mü muhakkak bakarım) haberi açtım, okudum. Düğün mekanı ile yakışıklı damadı ile pek mutlu görünyordu kendisi. Haberde evli çiftin düğününde çocuklarının yer almadığını okuyunca garipsedim. Ben bir daha evlenecek olsam, ki çok uzak bir ihtimal, oğlum ve diğer çocuklarımın yanımda olmasını isterdim. Gülben hanım ile yeni eşi aynı evde bile oturmayacaklarmış sanırım bir süre, herkes kendi çocuğu ile ayrı evde...neden acaba diye düşünürken esas sebep bir kaç gün sonra çıkan Gülben Ergen'in eski kocasının "çocuklarım başkalarıyla yaşayamaz" söyleminden olduğunu tahmin ediyorum.
Ne komik, ne acı, ülkemizde erkeklerin kadınlar ile ilgili düşüncelerini ne de açıkça yansıtıyor bu geri kafalılık. Benim eski koca da ben bir daha evlenmeyeyim diye oğlumun velayetini istemiş, benzer şekilde saçmalamıştı. Kadın eski karın, evet. Evlenmişsin, zamanında çok sevip çocuk yapmışsın, anlaşamayıp boşanmışsın.  Ama kadın sırf senin çocuklarını doğurdu diye hayatını hiçe saymak zorunda mı? Çocuklarına çok, çok iyi baktığı sürece; onu evlatlarından ayırmaya ne hakkın var? Bir kadını kişisel mutluluk ile çocukları arasında seçim yapmak zorunda nasıl bırakabilirsin? Bu kadının canı hiç mi yuva ve eş çekmez, sadece çocuklarına mı adamak zorunda hayatını sırf sen çocuklarının başka biri ile aynı evde yaşamasından rahatsızsın diye, kaldı ki bu yeni koca çocuklarına baba değil elbette ama hayatlarının büyük bir parçası ve kuvvetle muhtemelen annelerine sevip, saydığı için senden daha iyi bir model olacak...pes vallahi diyor sayın seyriciler ve Gülben hanım'a aklı selimlilik ve yeni ailesi ile sonsuz mutluluk dilerken geri kafalı, maço eski koca Mustafa bey'e ise aşağıdakini yolluyoruz:

1 yorum: