11 Ağustos 2014 Pazartesi

Tatile Gittim

Tatile gittim.
Çocuksuz üstelik.
Tamam arkadaşım ve eşi ile gittim ama çocuksuzdum.
Olayın büyüklüğünü ifade edebildim mi... Çocuk yoktu.
Denize girdim, güneşlendim çok güneşlendim, dans ettim kitap okudum yani bir tatilde yapılabilecek her şeyi yaptım hem de çocuksuz.
Tamam 3. tekerlek modundaydım ve evet bir sürü çift vardı ama ben tatil yaptım.
Sonra oğlumu aldım babasından 1 gece beraber uyuduk, bir gün boyu da beraber denize girdik gezdik.
Sonra evime döndüm İstanbul'a çocuksuz. Hatta yetmedi, döndükten sonra konsere de gittim, sinemaya da alışverişe de... çocuksuz.
Sonra başımdan geçtiğimiz haftasonu geçti. Tek başıma koskoca bir haftasonu. Pazartesi işe gitmek için servise bindiğimde sesim çıkmadı konuşmaya çalışırken, 2 gün sesim kendini kaybetmiş.
Daha çocuksuz 2-3 hafta daha var önümde. Günlerdir aç kalıp da bir anda ziyafet sofrasına oturmuş bir obur gibi tek başıma yapabileceğim her şeyi bir anda tükettiğim için bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum....çocuksuz. Hmpfff!

2 yorum:

  1. Benim de iki oğlum annemde tatildeler ve ben de çocuksuzum.Her şey güzel.Geziyorum,dolaşıyorum vs.ama sanki bir sorun da var gibi.Sanki her şeyi onlar için yapıyormuşum gibi,ev pislik içinde,dağınık,yemek yapılmıyor,öğlene kadar yatılıyor.Belki geçici bir dönem diye böyle ama ben onlar olmayınca normal bir düzende yaşayamıyorum galiba.Onlar varken de peşlerinde koşup,arkalarını toplamaktan hiç bir şeye vakit bulamıyorum.Tüm anneler mi böyle sorun bendemi anlayamadım.

    YanıtlaSil
  2. Harika. Biz de yaptık böyle. Sayfama da yazdım hatta
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil