6 Haziran 2014 Cuma

Hey Genç!

"Neeeaaaa" diye bir tepki gelir sonra. "Oğlunuz mu varrr? Kaç yaşında?" 
"11" diye cevap veririm bende gururla.
"Aaaa gerçekten mi?" diye şaşırır karşımdaki. "Ben sizin evli olduğunuzu bilmiyordum!"
İç sesim "evet 2 dakika önce tanıştık" der.
Dış sesim "Evli de değilim ama oğlum var" diye cevap verir.
"Hıııı.... boşandınız mı?"
"Mmm. Evet"
"O zaman çok genç evlendiniz?"
"Hı hı!"
"Ne kadar evli kaldınız?" 
"Yeterince çok!"
...
...
"Olsun ne güzel genç anne olmuşsunuz!"

OLSUN???? OLSUNNN!!! Laaann... yıl 2014! Hala daha "boşandım" tepkisi OLSUN mu! İşte o an kendinizi dünyanın en kusurlu varlığı gibi hissedersiniz. Hissetmeyin! Gerek  yok!

4 yorum:

  1. bence de hissetmeyin..hissetmeyelim..boşanınca hep kusur kadın tarafında aranır ya bir de sanki hiç kadın boşanmayı istememişte napsın kaderine razı gelmiş sendromu yaratıyorlar ya bu dünyadan habersiz gevezeler... onlara sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende de şöyle oluyor
    -eşiniz ne iş yapıyor
    -bekarım. Ama beş yaşında bir oğlum var.
    -??!! Nasıl yani?!
    -mucize diyelim.
    -???!?!?!?!?!
    Şimdi bırakalım onlar düşünsün. Hıh:)))

    YanıtlaSil
  3. Hissettirirler hiç umurlarında olmaz...Boşanmaya (teşebbüsüm) varda ondan biliyorum.Sinek kadar olsun başında bulunsuncular..

    YanıtlaSil