24 Haziran 2014 Salı

Benim Konuşmaya İhtiyacım Var

Hatırlıyormusunuz, bekar anneler, evliyken kocalarımıza ne çok şey anlatırdık. En azından sevgiliyken ve evliliğin ilk günlerinde. Paso konuşurduk. Ondan bundan şundan. Evdeki mobilya planlarından, iş yerindeki huysuz iş arkadaşından, elbiselerden, ailelerden ve en çok da çocuklardan.
Ne çok konuşurduk. Şimdi de yok ya bu tip günlük abuk subuk muhabbetleri döndürecek kimse, ben en yakın arkadaşıma sardırıyorum. Ona anlattıkça anlatıyorum. O meşgulse, oğluma anlatıyorum. Ofisteki sinir bozucu durumları, neler yaptığımı, rapor için hazırladığım formatı, bu evde kalmaya devam edersek belki beyaza boyamak istediğimi, evi satın alırsak hani olur ya bir gün evin neresini yıktırıp evi tek odadan iki odaya çıkarabileceğimizi, ne kadar çok başımın döndüğümü, almak istediğim pantalonu, hayalimdeki tatili, oğlanın eğitim planlarını, yemek tarifini vs, vs, vs... bir bakıyorum ki kaptırmış gitmişim.
Yazık ya. Vallaha arkadaşıma da çocuğua da yazık. Benim konuşmaya ihtiyacım var diye neleri dinliyorlar neleri! İşte bazen, evli olmayı bundan dolayı özlüyorum. Konuşmayı özlüyorum... bazen ama!

10 yorum:

  1. ben bir eşşeğim.. ist a geldim , saftirik gibi çoğunluk eve kapanmakla günümü geçirdim ve seni aramadım.. üstümdeki aptallığı ne zaman atacağım bilmiyorum ya da yerleşti mi artık üstüme.. buraya geldikten hemen sonra aklıma düştün, ben ne yaptım dedim kendi kendime.. çok üzgünüm... affet beniii :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu esas eşşeklik bende... ben yazmadım nicedir ama son yazmamdan sonra rahatsızlık vermek istemedim, sıkça sen de, sizde aklıma çok düştünüz. Olsun hem kendine vakit ayırman gerekiyormuş, bu sefer kısmet değilmiş. Seni de çocukları da izliyorum uzaktan, dualarımdasınız. İnşallah aklındaki, yüreğindeki hikayeleri yazıyorsundur... sevgiler.

      Sil
  2. Canım benim biz seni dinleriz ya sen yaz emi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazayım ben dimi :) snif... çok teşekkürler çok :)

      Sil
  3. Ben de sürekli çok uzaklardaki bir arkadaşımın bazen mesajla , bazen arayarak neler anlatıyorum neler. Hiç susmuyorum nerdeyse. Benzer durumda olanların olması sevindirici. Yalnız değilmişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evet yalnız değilsin. Allah sıkılmadan bizi dinleyenlerden razı olsun, bide insan kolay kolay herkese de açılamıyor değil mi :) sevgiler.

      Sil
  4. Ben buraları çok ihmal etmişim, yüz yüze konuşmak gibi olmaz ama bana uzun uzun yazıp mail atabilirsin, karşılıklı yazışırız:)

    YanıtlaSil
  5. ÖZLEME BEKAR ANNE

    YanıtlaSil
  6. Ama bunları erkekler dinlemek istemez ki bende sikiliyorum mecburen dinliyorum poff

    YanıtlaSil