28 Nisan 2014 Pazartesi

Gülüşünün Işıkları

Oğlumu geçen gün sınıfındayken çağırmışlar.
"Baban geldi" demişler. 
İnanmamış. Sormuş neye benziyor diye. "Kel bir adam" diyince heyecanlanmış. Koşa koşa gitmiş ki yanlış isim! Meğer arkadaşının babasıymış gelen.
Titreyen, taştı taşacak gözlerle anlattı bana. "Çok heyecanlanmıştım" dedi. "Özledin mi" diye sordum. "Evet" dedi. Sarıldım. "Az kaldı yaza" dedim. "Evet" dedi. "Arasana" dedim. 
"Hayır, ne gerek var ki" dedi.
Özlediği babası mı, babasının olması hali mi bilemedim! 
İlk defa yazın gelmesini istedim, benden uzaklara gitmesini bekledim, koca gözlü oğlum için. Yaşlar değil, gülüşünün ışıkları taşsın onlardan diye.

10 yorum:

  1. istediği babasının ansızın karşısına çıkması hali belki.. canım yaaaa.... bu aralar çocuklara çok fazla acıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam ki ben ona ... yaz gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Büyürken güçlü bir annesinin hep yanında olması onu güçlü bir yetişkin yapacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canım yaaa...... içimi titrettin burdan.... siz babaya bir mesaj çaksanız şöyle bir sürpriz yapsana çocuğuna diye....

    YanıtlaSil
  5. Dilerim ikinizin de gözlerinden daima taşan yaşlar değil, mutluluk ışıkları olsun.

    YanıtlaSil
  6. Yüreğime kaleminizden çıkan kelimeler tutundu ve bu bir hikaye değil, yaşanmışlık ne acı ki. Her şeyin, koca gözlü bebeğinizin gönlünce olması dileği ile, sevgi ile kalın..........

    YanıtlaSil
  7. Kaleminizden çıkan kelimeler yüreğimi dağladı, ne yazık ki bu bir hikaye değil, yaşanmışlığın ta kendisi. Koca gözlü bebeğinizin her şey gönlünce olsun, sevgi ile kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz. Sevgiler bizden :)

      Sil
  8. Ahh benim yavrum, masum yavrum..

    YanıtlaSil