8 Şubat 2014 Cumartesi

Para Meselesini Kapattım

Okul tatilleri bitti. Oğlum bu arada babasını ziyaret etti. Hem de kendi başına gitti. Ben çok direnmiştim, tek başına seyahat konusunda ama aslında bu konuda beni ikna eden de yine oğlum oldu; "Sen götür tabii ama ne gerek var bu kadar çok para harcamaya, ben gidebilirim" dedi. Bende gönülsüz razı oldum. Götürdüm teslim ettim hava alanında çocuğu. Uçak kalkıp, yolu yarılayıncaya kadar bekledim. Annemi evinden internete bağlattım ve uçak indiğinde ondan aldığım "indi" haberi ile derin bir oh çektim keza o vakte kadar benim kafamda o uçak kaçırıldı, düştü, yandı, pilotu sarhoş oldu, hostes çocuğu koltukta unuttu, yanındaki yolcu çocuğun üzerine kustu (evet öyle bir fobim var) ve çocuk kulakları ağrıdığı için çok ağladı! Neyse ki tüm bunların hiç biri olmadığı gibi çok keyifli bir şekilde kavuştu babasına. Tatili boyunca pek bir şey yapmamışlar. Gezmemişler bir yerleri. Ful evde takılmışlar ama sanırım bu da onların ilişkisi, bana ne! (söylemeden edemeyeceğim ama bence çocuk 1 gün sinemaya, 1 gün başka bir yere v.s. götürülebilirdi ama neyse, hayır sadece bilgisayarda geçti vakti ve ödevi de bitmedi hani...).
Eski kocaya biletin parasını söyledim. Aslında gene açmayacaktım bu konuyu hatta oğluma da söylemiştim, "Para istemeyeceğim vermeyenden zorla alamam ben varım, sana hep ben baktım ve ben bakacağım. Sadece SEN istediğin için yolluyorum seni bunu bilmeni isterim" demiştim ama sonra son dakika alındığı için biletler çok pahalıya geldi ve söylemeye karar verdim (Nen'den de aldım gazı tabii). Daha önceki konuşmamızda "ne kadar uygun görürsem o kadarını yollarım" demişti eski koca, bende kriz geçirmiştim "ne demek ne kadar istersem, zaten hiç yollamıyorsun ki" diye (tabii ki sadece kendi içimde, çünkü oğlumun seyahati evveli saçma bir kavga istemedim) ama sonra sakinleştim ve çocuk cebinde bilet parası (ne bir eksik ne bir fazla ve boşandığımızdan bu yana verdiği 2 para ve toplamda miktar 650 TL) ile döndü şükürler olsun ama ben kapattım bu konuyu. Evi de alsın, para da vermesin. İstemiyorum hiç bir şey çünkü ben zorlayamam koca adamı, zorlamak da istemiyorum. Kapattım bu konuyu, açarsam uyarın beni! Değmez yani, ağzımı kirletmeye, yüreğimi karartmaya!!! 3 yılda 1000 TL değil çocuğu için harcadığı.... ama kapattım ben, değmez çünkü!

7 yorum:

  1. yaa ben seni anlamıyorum, hiç anlamıcam. beş kuruş alamasam da sırf rahatsız olsun, utansın , bir dahakine bu kadar rahat bencillik edemiceni bilsin, para konusunda zırvalamadan önce 2 kez düşünsün ve son olarak da deşarj olayım diye sadece telde bile olsa ortadan ikiye yırtardım ben bu adamı.. çocuktan gizli konuşurdum ve sezdiği kadarına razı olurdum. fanusta yetişmicek ya, zaten bazı değerlendirmeleri yapabilmesi doğru olur hem. yok yok sen ermiş filan olmuşsun artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ermişlik değil yılgınlık belki de benimki. Duygularımı pek kontrol edemiyorum. Aşırı etkileniyorum bu yüzden kapattım zaten :) Rahatsız olmaz ki zaten, boşa yumruk sallamış oluyorum. Okuduğun için teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  2. Ortalık yere yazmayayım dedim ama bakındıysam da eposta adresi göremedim :(
    Gündelik harcamalar için değmez belki muhatap olmaya ama ev büyük bir şey, sadece kendiniz için değil çocuğunuz için de öyle 'bedavaya' vermeyin bence.
    Üzerime vazife olmayan bir konuda ahkâm kestiğim için kusura bakmayın ama yazmadan edemedim, içimdeki anne canavarı uyandı da! :) (Türkçe meali, bir yandan sizin için kaygılanırken diğer yandan 'eski koca'ya öfkeleniyorum.) Selamlar. Bilge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bloggerın bir sorunu var. Mail adresimi ve izleyiciler kısmı kayboldu. Yazdığınız için teşekkür ederim. Ben sadece kavga edemeyeceğim kendisi ile sanırım bu kadar güçlü değilim :) Ev konusu da mahkemede yapılan bir anlaşma maalesef. Boşanırken alınmış bir karar belki de anlık bir korku sonucu. anne canavarını sevdim ama :) Sevgiler.

      Sil
  3. http://blogs.scientificamerican.com/bering-in-mind/2011/07/07/18-attributes-of-highly-effective-liars/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın okuyucu. Link için teşekkür ederim. Eğer eski kocaya yalancı diyorsanız, kendisine yalancı dediğimi hatırlamıyorum. Eğer bana yalancı diyorsanız bunu da doğrudan söylemenizi tercih ederdim. Bende çok yalancı insanlar tanıdım; konuşurken eli ile ağzını kapatan, söylemek istediklerini konuşarak değilde tüm pasif agresifliği ile yazarak ifade etmeye çalışan yalancılar tanıdım. Bilmeden etmeden ahkam kesmek de yalancılık değil mi?

      Sil
  4. sizi o kadar iyi anlıyorum ki... benim başımdaki daha fena para vermediği gibi görmeyide çok istemiyor... ben bir şey söylediğim zaman çocuğu almıyor... güya beni cezalandırıyor ama olan babasını özleyen ve herşeyden bi haber olan 4 yaşındaki kızıma oluyor... Alllah hepsini islah etsin diyorum

    YanıtlaSil