8 Şubat 2014 Cumartesi

Gölge misin, Yansıma mı?

Politika ile pek işim olmaz. Kendimi bildim bileli sosyalistimdir ama bu kadardır. Ben gençliğimi kitaplarla, müzikle harcadım. Erken evlenip, çocuk doğurdum. Politik söylemler ekonomik altyapı, kamusal alanlar, devletsel saçmalıklarla pek işim de olmadı. Devletle alakalı işlerim de, şansıma, hemen çözüldü. "Bugün git, yarın gel" ile uğraşmadım bugüne kadar. Hayatı uzun yıllar hep siyah ve beyaz olarak gördüm sanırım, kocaya kaçan kız naifliği ile. Gelir dağılımında haksızlık, birilerinin aşırı besili göbeklerinin gömlek düğmelerini patlatacak kadar çok kazanırken bir diğerinin de açlıktan ölüyor olmasını anlayamadım hiç. Tarım ile ilgilendim bu yönde kendimce. Dünyayı doyuracak hatta üzerine uzaya bile yiyecek yardımı yapacak kaynaklarımız olduğunu savundum, çalıştım hep ama işte... çok da ileriye götüremedim bu vizyonumu. Başka şeyler girdi araya. Ama bu son yıllarda politikadan uzak kalmak ne mümkün. Çünkü ya despotluğun, haksızlığın gölgesi olacaksın ya da hakkın, özgürlüğün yansıması. Sesini çıkarmadan da oturmak ne mümkün. İnsanın içini kemiren bir solucan gibi hareketsizlik. Korkuyorsun bir yerde. Ben gösterilere gidemiyorum misal, oğlan evdeyken. Korkuyorum, bir şey olsa çocuk tek başına kalacak diye. Fakat internetten takip edebiliyordum. O özgürlüğümüz de denetlendiğine  göre sıra da ne var?
E, malum internet konusu sıkıntılı. Bende uzun zamandır yazamıyorum. Toparlayavereyim kafamdaki konuları istedim, belli mi olur. Belki yazamayız sonra! Selam arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder