13 Ocak 2014 Pazartesi

Uçsun da Gelsin

Benden kız arkadaşını alandan karşılamamı isteyen adamı hatırladınız mı? Hani benden en tatlı sesi ile rica da bulunan o nazik ve kibar adamı hatırladınız mı? Hıh... o arkadaş beni geçenlerde bi aradı gene.
Malum tatil vakti yaklaşıyor. Çocuğunu görmek istiyor haklıda. Özledi tabi. Görmeli, hakkı da. Bende iş arayışındayım, malum çalışıyorum devamlı diğer yandan. Gelip almasını söyledim, ben götüremem 13 saat uzaklıktaki şehirimize. "Gel al" dedim. Param da yok. Uçak bileti alayım, götürüp bırakavereyim! Götüreyim desem, Cumartesileri eğitimdeyim. Gece bin, Pazar gece dön, Pazartesi işe git... çok yorgunum zaten, gözüm yemiyor. E... kendisi de evde zaten, bu ara çalışmıyor da. Gelsin istedim. Ne olacak, gelsin alsın değil mi.  Ben güven içinde teslim edeyim evladımı babasına. Sonra doya doya hasret gidersinler 2 hafta, tatil yapsınlar. Haydi geldi aldı, geri getirmesi zor geliyorsa ben dönüşte gidip almaya razıyım. Ama yok! Ne dese beğenirsiniz...
"Kocaman çocuk oldu, binsin uçağa gelsin. Biz buradan karşılarız!"
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.....

9 yorum:

  1. uçak biletini ödüyorsa bence de gidebilir. hostese teslim ediyorsun zaten. çok daha küçük gidip gelenleri biliyorum. tabi adam vaktinde gelir alırmı kısmı için birşey diyemem.
    secce

    YanıtlaSil
  2. doğru soylemıs.. bildiğim kadarıyla 8-9 yaşından sonra çocuklar kendi ucabılıyorlar, karsıdan babası alsın. bilet alırken bunu bıldırıyorsunuz, uçuş ekibi ozellıkle ılgılenıyor. hem cocugun bıraz ozguveni gelişir..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler arkadaşlar da esas meseleyi kaçırıyorsunuz :) Yoksa emin olun bende biliyorum uçuş ekibinin ilgisini, öz güven gerekliliğini :)

    YanıtlaSil
  4. çünkü kız arkadaşı" is a barbie girl in a barbie world"
    brain not found!
    ömür geçmez bu adamla ne iyi yaptın da boşandın

    YanıtlaSil
  5. bence doğrudan de ki: biletini al, göndereyim, dönüşte de buradaki havaalanından alırım. bunu açıkça söylersen çözümü kendi bulmak zorunda kalır..

    YanıtlaSil
  6. Esas mesele nedir ki? paran mı yok?
    eski eşin 2 hafta bakacakmış işte, karşılarım diyor, gelip alması hem zaman hem de para kaybı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, ne yapsanız yaramazsanız bazılarına. Tek bildikleri kurban rolü oynamak çünkü. Ajitasyon, sahte gözyaşları gırla... Dön bir bak kendine sen çok mu hatasızsım

      Sil
    2. Mesele; kız arkadaşı yollarda sefil olmasın diye eski karısının karşılamasını isteyen biri, çocuğu ile ilgili konuda bunu düşünüyor. Hala anlamadın mı?

      Sil
  7. Hani bu adam cocugunu özlemişti,hani o 2 hafta iple cekilen zaman dilimi gibi aksettirilirdi,Kesin ve net gönderme adam gibi gelip alsın,aaaa


    Nurcan

    YanıtlaSil