21 Ocak 2014 Salı

2. Bekar Anneler Destek Grubu Buluşmamız

Geçtiğimiz pazar, 2. Bekar Anneler Destek Grubu buluşmamızı gerçekleştirdik. Bu sefer tamtamına 4 anne ve 3 çocuktuk. Yedik, içtik, durmaksızın konuştuk. Boşanmayı, bekar anne olarak yaşamı, işlerimizi, ailelerimizi ve çocuklarımızı konuştuk ve kısacık süre de bir çok konuyu kapsadık. Ben çok mutlu oldum. Umarım diğer anneler de mutlu ayrılmıştır toplantımızdan, fakat daha konuşacak çok şey var. Minik grubumuzu büyütmeyi, başka kadınlara destek sağlayacak daha ciddi ve önemli adımlar atmayı hedefliyoruz. Bu nedenle 3. buluşmayı ise 2 Mart 2014 tarihinde yapmayı hedefliyorum. İlgilenenler lütfen mail atsın. Sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Çok güzel şeyler bunlar. Umarım daha çok bekar anneye ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Semi :) Desteğin çok güzel, çok teşekkür ederim. Seni de görmek isterim denk gelirse :)) sevgiler

      Sil
  2. Toplantı çıkışında kızıma nasıl buldun dedim. "dikdörtgen masa şövalyeleri gibisiniz" dedi. Konuşabilmek gerçekten güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sevindim. Çok yakında yine görüşelim. Çocuklar ne güzel anlaştı değil mi? Sevgiler.

      Sil
  3. bence çok güzel bir gündü. çocukların kaynaşması ayrıca çok değerli. elbette sonrakine gelmek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çocuklar tam bir grup oldular değil mi? Bir dahakine rahat rahat dağılabilecekleri bir yer bulalım. Oynayıp dursunlar. Çocukların birbirlerini gözetlemeleri, sahip çıkmaları da mükemmeldi.

      Sil