8 Ocak 2014 Çarşamba

2. Bekar Anneler Destek Grubu Buluşması

Öncelikle, hepimizin yeni yılını kutlarım.... Geç oldu biliyorum. Çok yorgunum ve çok fazla koşuşturuyorum bu aralar. Değişimlerle dolu bir yıl geçirdim, sanırım onun yorgunluğu üzerime çöktü ama buluşamayacak kadar yorgun değilim :)


2. Bekar Anneler buluşmasını 19 Ocak 2014 (haftaya pazar) tarihinde gerçekleştirelim isterim. Katılmak isteyenler mekan ve saat tercihi ile mail atarsa çok sevinirim. Çocukları da getirelim. Ne dersiniz?

7 yorum:

  1. ben gelirim ama kızı getiremem heralde. baba günü o gün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur, mail at... yer ve saati bildireyim. Sevgiler.

      Sil
  2. keşke ben de orda olsam :( ankara'da da yapabilsek ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparız inşallah Ankarada da... belki sen gelirsin yaz'a ;)

      Sil
    2. çooook isterim ya :)
      siz toplanın buluşun iyi eğlencelerrr

      Sil
  3. ben bi iyileşeyim kesin gelirim : ) şu grip fena sarstı bizi. analı kızlı yatıoz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww geçmiş olsun Semiaa. İyileşin, bir dahakine gelirsiniz mutlaka. Sevgiler.

      Sil