18 Aralık 2013 Çarşamba

Yandım, Bittim, Kül Oldum

Nasıl bir maraton halindeyim size anlatamam. Öyle bir koşuşturmaca yıllardır, öyle bir hareketlilik ki sormayın efendim. Sene 2000. Evlendim, 2003 anne oldum, şehrimden taşındım, 2006 işe girdim, 2011 boşandım, 2013 yine şehrimden taşındım, iş değiştirdim ve bu arada hep çalıştım, hep. Şükür hep işim oldu ki çalıştım, Allah ele güne muhtaç bırakmasın.
Bir koşuşturmaca, bir değişim hali, bir heyecan ama tatil yok. Bu kadar süredir şöyle ne Bodrum koylarında 1 haftalık otelli, mojitolu tatil, ne 2 haftalık Avrupa turu, ne annemlerin yazlığı, ne de TRT kampı konulu bir tatil yaptım. Tatil benim bu yaz başına kadar sadece bayramlarda ve pazar günleri, salondaki koltukta baygın bir vaziyette geçen günlerden ibaretti ki bu sene bu günlere, neyse ki, cumartesi günleri ve resmi tatil günleri de eklendi... gözünü seveyim kurumsal şirketçi anlayışın. Bu arada tam bu yaz tatili hak edeceğim şöyle en kurumsalından 2 hafta, iş değiştiriyorum tatil işi teee 2015 yılına kaldı; o da kısmet olursa! Buna da şükür elbet. İş olsun da! 
Ama çok yorgunum a dostlar! Bildiğiniz; beni anneannemin çatısı düz evin üzerine 43 derece sıcaklığındaki yaz gününün, öğle güneşinin altında kurutup, suyumdan arındırıp, un ufak oluncaya kadar iki tane koca gri taşın arasında ezip, elekten geçirip elemişler gibi hissediyorum. Zihnim yorgun, bu nedenle bedenimde. Ama duracak vakit yok çünkü çalışmak lazım, oğlumla ilgilenmek lazım. Ben yapmasam kim yapacak!
Yorgunum ama ya çok yorgunum ve nasıl geçecek bilmiyorum. Uykusu gelen ama bir türlü uykuya dalmayan, yumrukları ile gözünü burnunu ovuşturan ve bu yüzden suratı kıpkırmızı olmuş, ağzında emzik, avaz avaz bağıran, hali olmamasına rağmen inatla annesinin kucağında tepinen 1.5 yaşındaki çocuk kadar da huysuzum. Sadece güven içerisinde bana sarılınıp, sıkı sıkı tutulup "ŞŞŞŞŞŞ... eee, ee, eee, e" denilerek sakinleştirilmeye ihtiyacım var. Belki o zaman inadımdan vazgeçerek gözlerimi kapatırım ve dinlene...... zzzz!

4 yorum:

  1. yorgunluk hiç birimize yabancı değil..ben hangi mümkün etkinliklerden beslenerek enerji toplayabileceğime kafa yoruyorum..

    YanıtlaSil
  2. Mina,

    Arka planı çok beğendim. Oğlun bateri çalmaya mı merak sardı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol eski dostum :) Evet arada çalıyor :)

      Sil