16 Kasım 2013 Cumartesi

Bekar Anne'nin Bekarlık Sorunsalı

Bu bloga yönlenen arama kelimeleri listesinde bekar anne, boşanma, tek başına çocuk bakma, kişilik bozukluğu, kocam manyak yer alırken bir de bekar anne cinsel yaşamı ve buna benzer bir çok başka kelime de yer alıyor. İlk gördüğümde şaşırdım ama uzunca süre pek sallamadım, zaten internet dünyasında kimin ne yaptığını bilmek takip etmek mümkün değil. Sadece nasıl bir geri zekalı mantığın bir annenin cinsel yaşamını sorguladığını merak ediyordum.
Günlerden bir gün bu bloga bağlı olan mail kutuma bir mail düştü. Sonunda öyle bir geri zekalının nasıl biri olduğunu daha yakından görme fırsatına eriştim. Hayatımda tanıdığım geri zekalı gereksiz insanlar listesinde ilk sıralarda yer alan bu arkadaş bana bir mail atmış. Benim gibi bir bekar annenin cinsel arzularını nasıl giderdiğini merak ediyormuş. Sadece bu merakını dile getirmemiş ama yüzü fotoğraf makinesinin flaşından gizlenmiş ama pantalonsuz ve iç çamaşırlı bir profil fotoğraf ile ismi ve soyadının açıkça yazılı olduğu bir mail adresinden göndermiş bu mailini. Üstelik de bir de fotoğraf eklemiş.... bir çiçeğin üzerindeki bir kelebeleğin fotoğrafını. Lütfen alkışlayalım bu süper zekayı! Sanırım benim bu düşünceli, romantik hareketini taktir etmemi bekledi.... yoksa daha derin ve metaforik bir anlam mı bulmam gerekiyordu bu fotoğraftan! Peh!
Bu 13 yaş zekasına sahip arkadaşa sormak istiyorum... acaba bir kadının anne olduktan sonra farklı bir yaratık haline döndüğünü düşünerek mi merak etti bir annenin cinsel yaşamını yoksa sadece bekar olması yeterli mi: resmi olarak evli olmaması o kadının her tür sapkınlığı hak ettiğini mi düşündürdü kendisine.... nasıl olsa bekar, her hangi bir erkeğin soy adını taşımıyor diye mi ona bu şekilde ergenlere laik bir zeka ile yazmasına yol açan kuvvet! 
Valla hiç bir kadının ister anne olsun veya olmasın, bekar olsun veya olmasın böyle saçma sapan şeylerle uğraşmak zorunda kalmasına gerek kalmamalı ama ne yapalım... dünya sivilce beyinli, egosunu pipisinde yaşatan yaratıklara dolu olduğu müddetçe bu devam edecek, baş etmemiz lazım.
Bana mail atan arkadaşa ve blogumu; bırakın ağıza, akla bile getirilmeyecek sapkın düşünceler ile arayıp bulan herkese lanet gönderiyorum: cinsel bölgeleriniz kurusun, un ufak olsun, dağılsın rüzgarda inşallah! Bu gibi insanlardan dolayı insanlığın geleceğine karşı ümidimi kaybediyorum... evrimleşememiş bamya beyinliler!

5 yorum:

  1. Ağzınıza sağlık. Maalesef bu tür insan(sı)lar için boşanmış/dul bir kadın, tabirimi mazur görün, "açık bir kapı"dan başka bir şey değil. Zaten genel olarak kadınlara insan gözüyle değil, mal gözüyle bakıyorlar, asıl sıkıntı orada. Daha fazla rahatsızlık verirse adli takip başlatmaktan çekinmeyin.
    Blogunuzun sessiz takipçilerindenim, benzer bir durum yaşamadığım için daha önceki yazılarınıza yorum bırakmak istemedim. Aslına bakarsanız ben "diğer taraf"tayım, eş durumundan anneyim. Yazdıklarınızı ilgiyle okuyorum. Allah kolaylık versin. Selamlar. Bilge

    YanıtlaSil
  2. Heheh İnsansılara çok güldüm. Okuduğunuz için, yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :) Beni çok mutlu ettiniz. Umarım yine yazarsınız. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapayım, bunlara insan desek insanlara ayıp! :) Ben de mutlu oldum, tekrar yazmak isterim. Sadece hariçten gazel okuyor durumuna düşmek istemem. Altta görünen resimdeki haliniz çok şeker bu arada :) Bilge

      Sil
  3. Söylenecek çok şey var ama sen yeterince söylemişsin. Öperim seni ve sımsıcak kucaklarım.

    YanıtlaSil
  4. Geri zekalı insan çok allah kolaylık versin

    YanıtlaSil