21 Ekim 2013 Pazartesi

Salgın

Ben her şeyi doğru yaptığımı sansam da, bizi pençelerinin arasına aldın Salgın,
Nedir benimle derdin, anlat da bakma yüzüme dalgın dalgın.
Bilmez misin ben bir bekar anneyim,
Yapmaya çalışıyorum bir başına her şeyi derin derin.
Sonra sen giriyorsun hayatımıza bir anda ey Salgın,
Çeviriyor oğlum yüzünü pişirdiğim çorbadan dargın.
Var yarın ofiste bir dünya işim,
Alamam da izin mizin!
Laf ederler, derler sonra "performansın düşük"
Yazık be bize, yok ki bakacak benden başka hasta çocuğua üşütük, üşütük.
Bana bak, Salgın, bırak yakamızı,
Uğraşamayız seninle ana oğul, kullandırtma bize 'yan hak' sağlık sigortamızı!

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım, acil şifalar. öptüm ikinizi de.

    YanıtlaSil
  2. Acil şifalar, iyi bak hem kendine hem oğluna... Bir an evvel iyileşmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım ya umarım tez zamanda iyilesirsiniz. Ozlettin iyice haberin ola takipteyim her zaman hepde dualarimdasin bilesin elif

    YanıtlaSil