6 Ekim 2013 Pazar

İtiraf Ediyorum...

..."Yüksek Yüksek Tepelere" türküsünü duyduğumda ve gelinleri ağlıyorum.
...eski kocanın sevgilisi ile internette yayınladıkları fotoğraflarına bakıp "ben bu adam ile nasıl evlendim" diye düşünüyorum.
...oğlumun büyüyüp beni unutacağı fikri beni korkutuyor.
...oğlumun büyüyüp evden hiç ayrılmayacağı fikri de beni korkutuyor.
...oğlumun hayalinde kurduğu ve gelecekte yaptıracağı evinde benim için bir oda tasarlaması içimi ısıtıyor ve bu evde babası için bir oda tasarlamamış olması hem düşündürüyor hem de içten içe sevindiriyor, sonra üzüyor ve işin içinden çıkamayınca kafamı karıştırıyor.
...bazen keşke en azından bir çocuğum daha olsaydı diyorum.
...geçen hafta bir saniyeliğine; ilki çok tatlı oldu, acaba  suni döllenme ile eski kocadan bir çocuk daha yapmak günah olur mu diye düşündüm.
...bazen çok fazla yemek yiyor, yemeyeceğim diyor ve yine yiyorum. 
...hep bekar kalmak istiyorum, sadece ev dağılmasın diye.
...bazı pazarlar oğlum ile oyun oynamak yerine uyuyorum.
...oğlumun oyunlarını anlamıyor ve o anlatmaya çalışırken de bazen çok sıkılıyorum.
...diğer yandan oğlumla gezmek en sevdiğim aktivite olduğu için, üniversiteden önce bir yıl boyunca beraberce dünyayı gezeceğimize dair kendisi ile sözleşme yaptık.
...eğer 1 yılda 12 kilo verirsem, oğlum ile kendimi Tayland gezisi ile ödüllendireceğime dair söz verdim, zaten parasını biriktirmek için yemek yememem lazım, zekice dimi?
...en sevdiğim dizi "Grey's Anatomy" çünkü doktor olmayı isterdim.
...oğlumun öğretmeninin "aileniz yardımcı olsun 12 tane matematik problemi versin" dediği ödevi ona internetten problem bularak yaptırttım.
...oğlumun ödevlerini kontrol etmiyorum ama güzel kompozisyon yazması için mutlaka yazılarını kontrol ediyorum.
...ikea kataloğu bağımlısıyım.
...kadınlarla çalışmayı sevmiyorum.
...bu sene doğumgünümün çoğunu kendime acıyarak geçirdim.
...sütyen takmanın kadınlığıma karşı acı verici bir hakaret olduğunu düşünmeden edemiyorum.
...ojelerimi silmeye çok üşeniyorum, yarısı dökülünceye kadar da silmiyorum.
...Martha Stewart'a hastayım.
....

4 yorum:

  1. neden suni dölllenme olacakmış ki, aaaaaa yok hayır o da olur da istersen, senin gibi genç, güzel, akıllı ve en önemlisi kalbi de misler gibi olan biri için buna ihtiyaç olmayacak inşaallah

    YanıtlaSil
  2. Oğlunla ilgili çelişkilerini okurken kendimi de buldum. Biz anneler bir garibiz. Hem kendine güvensin, uçsun gitsin yuvadan, hem de bizi hiç terk etmesin:)) Bir anneyle çocuğun bağının kolay kolay kopacağını düşünmüyorum, eğer ki büyürken sevgi eksikliği ile büyümemişse. Diğer bir ihtimal de sevgili, aşk, meşk hikayesinden dolayı olabilir. Hiç düşünmek bile istemiyorum:))
    Oyun oynarken tek sıkılan sen değilsin:) Bir de okuldan gelince bir şey anlatıyorlar ve sonu gelmiyor, dinliyorum dinliyorum dinliyorum...Bitmiyor!
    1 yıl dünyayı gezme fikrini de çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuza bayılıyorum, fotoğraflar bir harika. Bence bu ve benzeri fotoğraflarla Şifa Hastanesi'nin www.instabebek.com yarışmasına katılmalısınız. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ev dağılmasın diye bekar kalmak süper bir fikir bence......

    YanıtlaSil