29 Eylül 2013 Pazar

Resmimiz

Bekar anne ve oğlu :)

13 yorum:

  1. Panpa cok guzel cizmis serseri yine masaallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nen bunu da ben çizdim bu sefer hahah :)))

      Sil
    2. Sen de bir serseri sayilirsin haha :))

      Sil
  2. bayıldımm :) bize de lazım bundan bitane bekar anne ve kızçesi ;) hep mutlu olun inşALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizerim güzelim :) çöp insan üzerinde uzmanlaşmaya çalışıyorum zaten :)) Sağol :) Hep bir mutlu olalım İnşallah.

      Sil
  3. maşallah ne kadar güzel çizmiş diyecektim ki sen çizmişsin, olsun gene de çok güzel.. öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha olsun dedin ya :))) en azından "çöp insan bile çizemem" demiyorum :))

      Sil
  4. Bebeğim harika,süper, mükemmel perceft bir resim bu :) ellerine güzel yüreğine sağlık bende istiyorum çöp anne ve çöp çocuk :):):)

    YanıtlaSil