8 Eylül 2013 Pazar

Kısa Kısa...

1. Evde hala internetim yok. Bir yıllık abonelik ile aldığım mobil internet hattım evimizde çekmiyor. Şikayet ettim, taahhüdü kaldırdılar ama vergi ödemem! 7 ay daha internetim yok sanırım.
2. Akılsız bir telefonum var, twitter'a giremiyorum. Meğer çok lazımmış! Bakalım, kısmet ne zaman alırım bilemiyorum.
3. Oğlum eve döndü. Mutluyum. Sorun yok. O da mutlu görünüyor. Çok özlemişiz birbirimizi çok!
4. Babası 1 kuruş vermemiş. Bayram harçlığı toplamış oğlum ama babadan ne okul için ne de başka bir şey için para yok!
5. Baba sevgilisi ile tatile çıkmış, sorun değil çıkar tabii. Çıksın mutlu olsunlar ama oğluna para verseymiş birazcık! Ayrıca oğlu onunla yaşarken hiç tatile götürmemiş!
6. Babası hala evin satılmasını istiyor, ben de kiracı ile boğuşuyorum! Bu konuda bir şey yapmayacağım bir süre daha ama ev satılırsa çocuk için nafaka isteyeceğim! Kararım kesin! (haha, değil... aklım gidip geliyor!)
7. Avukat ile konuştum, söyledim mi size? Söyledim ama tekrarlayayım... Vekaleti bende ama ben babaya götürmek zorunda değilim, baba görmek istiyorsa gelmeliymiş! Gelir mi gelmez mi zaman gösterecek! Ben götürecek miyim? Hayır. Nen bunu bir kere yaparsam hep yapmak zorunda kalacağımı söylerken, annem yaparsam hala onun kölesi olduğumu kabul etmiş olacağımı söylüyor. Ben sadece oğlumun mutlu olmasını istiyorum ve bu yüzden de zorlanıyorum! Bakalım... oturur elbet bir düzen!
8. Oğlum özlemiş babası ile diğer aile fertlerini. Bunu söylediğinde içime bir ateş düştü resmen! İstemiyorum o insanları özlemesini, bence hak etmiyorlar oğlumun bu tertemiz duygularını ama yapacak bir şey yok, ailesi... özleyecek tabii. Biraz da kıskanıyorum sanırım! 
9. 35'ime yaklaşırken bir çocuk daha istiyorum diye bağıran hormonlarımı çikolata ile bastırıyorum! Rüyamda bebek, erkek bebek, kız bebek, bebek arabası, bebek kıyafetleri, bebek pudrası ve hatta bebek bezi görmeye başladım! Biyolojik saat doğruymuş. Ben benimkinin pillerini çıkaracağım!
10. Yine iş arıyorum. Beni işe alanlara minnettar olsam da pek bana göre bir iş değilmiş. Umarım yakında mutlu olacağım bir iş bulurum.
Yazamıyorum diye küsmeyin, vallahi yeni imajımızla karşınızda olacağız... çok yakında... şu hesabı kitabı bir oturtayım, söz! 

3 yorum:

  1. Kolay gelsin canım, her şey istediğin gibi olsun, güzel haberlerini bekliyorum, merakta bırakma emi:)

    YanıtlaSil
  2. Cancağızım güzel annem, Allah yar ve yardımcın olsun daima daima

    YanıtlaSil
  3. Oğluna kavuşmuşsun ya bu haberlerin en güzeli!!!!
    İnternetin olmaması ne kötü, insan alışınca özellikle daha da kötü.
    Yeni iş aramana üzüldüm:( Daha her şey çok yeni, belki alışırsın desem...
    Umarım uygun bir iş bulursun bu sefer.
    Kendine çok iyi bak.


    YanıtlaSil