30 Eylül 2013 Pazartesi

Bekar Anneler Bir Arada

Bekar anneler olarak bir arada birbirimize destek olabileceğimizi düşünüyorum. Amacım (şimdilik) İstanbul da yaşayan bekar anneler, hayatının bir döneminde tek başına çocuklarını büyütmüş anneler veya boşanmayı düşünen anneler olarak bir araya gelip hikayelerimizi paylaşabileceğimiz veya sadece oturup dinleyebileceğimiz bir destek grubu kurmak. Bir aradayken birbirimize çok desteğimiz olur diye düşünüyorum: İş bulma, bekar anne olarak iş ve ev dengesini sağlama, tek başına çocuk bakımı, maddi planlama, boşanma sonrası değişimler, çocuklarımızın boşanma konusundaki tepkileri, eski eş ile iletişim konuları gibi bir çok konuda birbirimizden öğrenebileceğimiz çok şey var. Eğer hedeflediğim gibi bir noktaya gelebilirsek, el birliği ile iş ve sosyal çevrede bekar anneler için hayatı kolaylaştıracak bir çok çözüm üretebiliriz diye düşünüyorum. Bir aradayken yalnız değiliz :)

Eğer ilgilenirseniz lütfen bana bekarveanne@gmail.com adresinden yazın. İlk fırsatta bir kaç bekar anne bir araya gelelim isterim. Belli bir kişi sayısına ulaşınca en uygun tarih ve mekanı kararlaştırıp, e-mail üzerinden paylaşırız. 

8 yorum:

  1. Ne güzel bir fikir! Umarım amacına ulaşır. Dur ben bunu Twitter`dan paylaşayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Semi, çok sevindim :)

      Sil
  2. bendee varımm ama Bursadayımm tarih ve mekandan haberim olsun uygun oldusam gelmek çok isterim ve inşallah amacına ulaşan bir oluşum olur çok güzel bir fikr cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmeyi çok isterim :) Umarım bir şekilde karşılaşırız. Sevgiler.

      Sil
  3. Kesinlikle çok doğru bir fikir : )
    tarih ne olursa katılırım ben : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Semia. Mail ile bildiririm. :)

      Sil
  4. acaba takipçilerden aynı şeyi Ankara'da yapmak isteyen çıkar mı???

    YanıtlaSil