20 Haziran 2013 Perşembe

Gidiyoruz derken Gittik Bile

24 Haziran benim evlendiğim gündü. Öğrencilik hayatımı, ailem ile yaşamamı geride bıraktığım ve büyüdüğüm gündü. 20 yaşında bir büyüdüm ben.
Bu sene 24 Haziran; yeni işime başlayacağım gün olacak. Bir kere daha büyüyeceğim. 
Bu yazıyı size Ankara'dan İstanbul'a giderken yazıyorum. Geçtiğimiz Pazartesi İstanbul'daki okul ile konuştum, adrese bağlı olan en uygun evi tuttum. Artık İstanbulluyum, aslen de fiziken de! Eşyaları eve yığıdıktan sonra oğlumu annemin yanına getirmiştim ki, işe başlamadan önce o sıkılmadan rahat rahat evi hazırlayayım, işimi öğreneyim. Şükürler olsun herşey yolunda gitti. Eski koca oğlumu yaz boyu yanına almak istiyor ama oğlumun bir sürü planı var, hem ben o kadar uzun süre onların yanında kalsın istemiyorum. Bunun ve evin satışı konusunda ısrarı dışında bir itirazı olmadı gitmemize. Buna da şükür.
Yazamıyorum blog'a da, yorumlara da. Memleket zaten karmakarışık; bana İstanbul'a böyle bir zamanda taşınmanın dahası Beşiktaş da ev bakmamın delilik olduğu söylendi sıkça. Haberleri bile takip edemedim. Eşyaları gönderince TV'siz, net'siz kaldım ama karışık yada değil, İstanbul'da uzun zamandan beri ilk defa evimde gibi hissettim. Eski evimizi, dostlarımızı, Nen'i ve iş yerindeki arkadaşlarımı bırakmam zor oldu çok ama gelikten sonra çabuk adapte olduk sanki. Oğlum her ne kadar İstanbul'a taşınma fikrinden önceleri nefret etse de, geldikten sonra pek ses çıkarmadı. Evi ve okulu sevdi gibi. Şehrimiz büyüdü ama yaşamımız biraz daraldı. Kiraların pahalılığından dolayı 1+1 bir eve çıktık ve şimdi de adım adım ergenliğe ilerleyen bir erkek çocuk ile 33 yaşındaki bir kadının birbirlerinin ayağına basmadan nasıl rahat bir yaşam kuracağı düşüncesi içindeyiz. Ne oğlum benim salonda yatmama razı ne de ben onunla oda paylaşmaya razıyım! Valla o güvende olsun, iyi okullarda okusun da ben yerde yatmaya bile razıyım.
24 Haziran da yeni bir hayata başlamıştım, 24 Haziranda yeniden yeni bir hayata başlayacağım. Çok heyecanlıyım! Daha sık yazacağım günleri iple çekiyorum.


7 yorum:

  1. ay canımmm hayırlı olsun yeni şehir,yeni mekan, yeni ev, yeni okul, yeni iş.. Tebdili mekanda ferahlık vardır, olacak daha da inşaallah...

    Bu arada ben de dönme meylindeyim fena halde.. ve içimden hep beşiktaş, maçka tarafları geçiyor.. tek okul olsun ama etrafta.. zaten o yüzden kaçmak istiyorum burdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim. İnşallah iyi olacak. Allah yardım ettim, kolaylıkla hallettim şükür. Gelmek istersen, araştırılacak bir şey olursa bende yardımcı olabilirim. Dua ve sevgilerimle.

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun canım benim, her şey dilediğin gibi gerçekleşsin, haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Canım Arkadaşım. İnşallah hepimiz için. Sana nicedir mail yazmak istiyorum, internet bağlantım yok gibi birşey. Umarım senden uzun uzun haberler alırım ve yakında görürüm. Sevgiler sana ve ailene.

      Sil
  3. çok sevindim yeni evine yeni işine
    yardım edebileceğim bir şey olursa mail gönder bana
    ankaradayım ama "çevremiz çapımızdan geniştir" hahahaha :P

    sevgiler

    BB

    YanıtlaSil
  4. bu arada blogumun isim annesi oldun

    BB :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB. Yazmana çok sevindim, yazmak sana çok yakışıyor. Çok sağol yardım teklifin için. Gelirsen haber ver görüşmek isterim xxx sevgiler.

      Sil