9 Mayıs 2013 Perşembe

Sen Önemlisin!

Çok feci uykum var. Taşınma parasını çıkarmak için ek iş aldım ve bu işi sadece evde geceleri yapabiliyorum. Bu arada sık sık İstanbul'a gidip geliyorum iş görüşmeleri için. Normal iş de devam ediyor hala. Hal böyle olunca yorgunluğum tavan yapmış durumda. Takıntılı öz benliğim evvelki gecenin 4 saatlik uykunun üzerine dün geceki 1 saatlik uykuya rağmen bugün bütün evin temizliğini yaptırdı bana. Meğer düşünmem gerekiyormuş, iyi geldi fiziksel iş yapmak. Uykum çok, bu yüzden minimum enerji ile maksimum anlatabileceğimi anlatmaya çalışacağım efendim bu tatlı bahar akşamında.
Ben düşündüm taşındım karar verdim: bence insanlar çocuklarına  sevgilerini karşılıklı verdiği sürece bu dünyada çok mutsuz insanlar olacak. Bence tüm kötülüklerin çözümü karşılıksız sevgi. Yeri geldiğinde kızın, kırıldıysanız söyleyin, üzdüyse üzülün; ama gece yatağına yattığında mutlaka iyi geceler öpücüğü verip sarılın. Bazen sadece sevildiğini hatırlaması bile en yaramaz çocuğu bile dize getiriyor, değerinin farkına varıyor! Bazen sevildiğini hatırlaması, en mutsuz yetişkini bile güvenle dolduruyor.
 

2 yorum:

  1. Kolay gelsin tez bitsin işlerin canım. İstanbullu olacaksın ha, umarım istediğin gibi bir iş istedğin gibi bir ev ve düzen kurarsın.
    Söylediklerine yürekten katılıyorum ve öpüyorum seni:)
    Oğluşunu öpüver benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fadişim :) İstanbul'a gidiyoruz kismetse. İnşallah hepimiz için en hayırlı ev ve iş olur! Sevgiler ikinize :)

      Sil