22 Mayıs 2013 Çarşamba

Özlem

İtiraf etmeliyim bazen eski kocamı çok özlüyorum.
Çok aşığım o adama ben. Gazete okuyuşu, müzik dinleyişi, ellerinin narinliği, kokusu, kitaplar hakkında konuşması, bana sımsıkı sarılması, yağmurda yürürken alelacele bana "Seni Seviyorum" demesi... çok özlüyorum. Bakmayın eski kocam konusunda yazdığım şikayetlere. Bu bahsettiğim benim ilk kocam. Güzel bir insandı.
Sonra ne mi oldu?
Bu tatlı adam bir gün ters evrim yaşadı. Para hırsı ele geçirdi vücudunu ama o para için asla kendi çalışmak istemedi. Tembellik bastı. Kitap ve gazetelerin hatta işin yerini bilgisayar oyunları ve uyku aldı. Zihni kapandı. Konuşmak yerine söylenmeyi tercih etti. Sadakat yok oldu. Beni aldattı. Narin elleri yumruk oldu, tatlı sesinin yerini bağıran bir hayvanın sesi aldı. İlgili bir kişi yerine bencil ve narsist bir kişiye büründü.
Benim evlendiğim adam ölmüştü. O adamı çok seviyordum; kaderimden gözlerime perde inmişti, bu yeni kocamı görmek ve tanımak mümkün değildi. Yavaş yavaş ölüsü için tuttuğum matem süresi aktı gitti geçen zamanla, kafamı kaldırınca aslında bir yabancı ile evli olduğumu gördüm.
"İlerlemek için geçmişten kurtulmak gerek" diye boşuna dememişler! Doğrusu da bu.

2 yorum:

  1. Yarım saat önce buldum blogunuzu. Sırayla en yeniden eskiye okuyorum. Ağlıyorum sadece ve yakınlık hissediyorum. Acziyet... Oğlum 14 aylık uyuyor yanımda. Eskiden hep yazıp çizen ben, epeydir kaleme dokunamıyorum bile. Hislerimi anlatmak için kelime harcamaya takatim yok. Boğuluyorum. Zayıf düşüyorum sonra tekrar güçlü oluyorum. Kendime bile söylemek istemediğim beni yoran düşünceleri ve benzer his ve yaşanmışlıkları okumak mutlu etmedi ama ne biliyim derde ortak bulmanın verdiği bir rahatlama belki.
    Yazabildiğiniz, ayakta durabildiğiniz, kendinizle konuşabildiğiniz ve başarılı anneliğiniz için bi değeri olmasa da kutluyorum sizi.
    Umarım asla pişman olmayacağınız bir hayatınız olur ve oğlunuz hayatınızın sonuba kadar sizinle gurur duyar ve vefasıyla sizi onure eder. O eski adamlar da hiç değilse 'eski'ler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen yazın. Mail grubumuza katılın en azından destek olalım size bekarveanne@gmail.com.

      Sil