7 Mart 2013 Perşembe

Yorgunum

Yorgunum ya.
Yemek yapmaktan yoruluyorum. Geceleri rüyalarıma ertesi gün yapacağım menüler giriyor. Dün gece buzluktan indirdiğim nohut ile geçen hafta pazardan aldığım ıspanağı karştırıp yemek yaptım rüyamda.
Fatura ödemekten yoruldum. Gün ortası "Eyvah su faturası" diye panik yapmaktan. Oğluma "Elektrikleri kapatmıyorsun evden çıkarken yazık oğlum, bir ton boşuna elektrik" demekten yoruldum.
İş arkadaşlarımın bitmez, tükenmez kaprislerinden yoruldum. Asistanınımın ona verdiğim işi unutmasından, söyleyincede surat asmasından yoruldum.
Patronumun beni ezmesinden yoruldum.
Eski koca'nın hafta sonu çocuğu alıp alamayacağını beklemekten, son dakika planlarından yoruldum.
Kaşlarımın iki parmak kalınlığa gelmesinden, zorla kaşlarımı aldırmaya gitmekten yoruldum.
Durup dururken kilo almaktan yoruldum, yorgunluktan spor yapamamaktan yoruldum.
Dur durak bilmeden, tatil yapmadan çalışmaktan yoruldum. Para yetecek mi diye düşünmekten yoruldum. 
Aynı eski kıyafetleri giymeye çalışmaktan yoruldum.
Nefes almayı bilmemekten yoruldum, nefes alamadığım için tutulan boynum ve soru işareti gibi kıvrılmış sırtımdan yoruldum.
Ama tüm bunlara rağmen, temizlik yapmaktan, evi içine çamaşır yumuşatıcısı karıştırdığım ılık su ile silmekten, yeni banyo yapmış oğlumu kucaklayıp, öpmekten, temiz çarşaf serilmiş yatağına yatırıp uyutmaktan ve yeni temizlenmiş salonumda film izlemekten, yazmaktan ve okumaktan yorulmadım.
Temizlik takıntısı olan keyif adamıyım - ne yapayım!

11 yorum:

  1. Bunlara da şükür. Bazen çokca hayıflandığımız şeyler bir başkası için şükür nedeni bile olabiliyor.

    Temizlik gibisi var mı: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii canım, yorgun olsam da genel anlamda çok mutluyum ama yorgunum :)
      Temizlik candır ya :))

      Sil
  2. Yumuşatıcı karıştırmak çok iyi fikirmiş tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep daha kalıcı kokuşu hem de daha güvenli, çocuklu ortam için. Sirke de denedim, o da parlatıyor ve kokusu kısa sürede geçiyor.
      Not: Temizlik, mutfak ve dikiş taktikleri yaşlanıyor olma alametidir :) Nerede o eski "kasedi kalem ile sar, pil bitmesin" taktikleri :))

      Sil
  3. Senin tatile ihtiyacın var Mina`cım. Bakarsın iş değiştirme esnasında ufak da bir kaçamak tatil yaparsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil evet. Bal gibi yazdın Semi, inşallah. :)

      Sil
  4. yorulma! bahar geliyor.

    ben de ikinci kanala geçtim. aklımı çekmeceye koydum free takılıyorum. arada rüzgar esiyor kafamın içi boşluktan uğultu yapıyor ama olsun.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 senedir sadece 1.5 aylık izin ile çalışıyorum bir hayli bitik durumdayım. Bende evet deneyeceğim bir süre kafamdan kurtulmayı :)
      Sevgiler

      Sil
    2. 3 dilim pastayı mideye indirdim öğle yemeği niyetine.
      kime ne arkadaş?! :)

      Sil
  5. Daha niceleri var yorgunluklara ek...
    Balık gibi yaşıyorum diyorum hep, daima suyun altında, daima bir çırpınma halinde, arada nefes almak için kafamı su yüzeyine çıkartmam şart ama ne mümkün...
    Yarım nefesle çırpınmaya devam :/

    Bu da (ve evet yine) dilimden olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin :( kıyamam ya. Ama çok güçlüsün bence, bundan sonra çok güzel şeyler gelecek sana.
      Sevgiler.

      Sil