26 Mart 2013 Salı

Çirkinsin Anne!

Dün ne oldu inanamazsınız! Yok böyle bir şey ya.
Oğlum beni çirkin buluyormuş. Yüzümdeki benlerden dolayı çirkinmişim. Eyvah eyvah!
Ya zaten dün aşırı duygusaldım, istifadan dolayı "işsizim, başarısızım, ne yaptım beeeennnn" panikleri geçirirken oğlum "Çirkinsin" dedi. Yetmiyormuş gibi geldi minik parmakları ile yüzümdeki iki ben'i kapatıp "hmmmm...yani ben'lerinden dolayı" demez mi!
Ama hata bende, bebekken binsekzyüzellinci defa "mu ne, mu ne, mu ne" diye benlerime işaret edip sorduğunda "sümük, sümük" demişliğim var! Ya ama çok eğleniyordu, o buna kıkır kıkır gülerken ben de kaşık kaşık mercimek çorbasını yediriyordum fırsattan istifade... ne yapayım, zor zamanlar zor ve evet bazen iğrenç çözümler gerektirir. Ama meğerse çocuğum bilinç altına yerleşmiş bu çirkin buluyor şimdi benlerimi... snif!
"Aman" dedim sonra kendime, "zaten beni güzel bulmasına gerek yok!" Evde o saçma sapan egomu doyuracak bir erkek yok ya "ne güzelsin sevgilim" diyecek, saçma sapan özgüvensizlikler yapıyorum. Çocuğun ne suçu var özgüvenim 10 kilo aldı, çizgilerim derinleşti diye! Görürüm onu ben hem... benli menli, çilli bir kızı çıkarır iki gün sonra karşıma seviyorum, evleneceğim diye. Biz de annemin pelte halini almış göbeği, babannemin sarkık kolları ile dalga geçerdik. Tahmin edin ne oldu!
Hem dua etsin benlerime. Babasının genlerinde 23 yaşında başlayan kellik var! Hınh!

8 yorum:

  1. Bana da sacimi ilk turuncu-kızıla boyattigimda "palyaco gibi olmussun."demisti sıpa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet abi, hiç sakınmıyorda lafını! :))

      Sil
  2. Benimkilerde de benim göbeğimle dalga geçiyorlar:)
    Peer Ole durup durup "anne hamile misin?" diyor:))
    Dediğin gibi onlar kimleri getirecekler bize kim bilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Dua etsinler 60'ına geldiğinde 30 gibi görünmeye çalışacak anneleri yok! Gayet normaliz biz efendim!

      Sil
  3. Kıyamam ben sanaaaaaaaa! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu işler böyle. Beğenmezler kabuklarını civcivler :))

      Sil
  4. Semi gibi bende de dalga konusu olan göbek var, hem de dalga geçen benim adam!!!
    Siz dua edin muhatabınız çocuklarınız: )
    Çok da takmıyorum, napıım gitmiyor yapcak bısı var mı yok: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, göbekler sevilesi şeyler. Gururla taşıyalım onları :))

      Sil