18 Ocak 2013 Cuma

...Ve Devam Ediyor

Tahmin ettiğim gibi oldu.
Çocuğu hiç arayıp sormayan, almak için özel bir gayret göstermeyen eski koca bugün arayarak yarın oğlumu ona "ne zaman bırakacağımı" sordu bana (Ben bırakıyorum alıyorum. Gelmiyor almaya, ben de eve gelmesin diye de karşı çıkmıyorum bu düzene).
Ah derdi çocuk olsa. Ah gerçekten de özlediğinden olsa...
Ama değil! Kontrol etmek için. Bana vurduktan sonra kendisini suçlu hissettiği için. Bana vurduktan sonra sinirlenip "Çocuğu sana göstermeyeceğim" dediğim için istiyor... ve devam ediyor hikaye.
Hiç bırakasım yok ama bırakmazsam oğluma abuk subuk konuşacak; "annen aramıza girdi" diyecek. Ailesini gaza getirecek, onlar da oğluma annesi ile ilgili garip garip konuşacaklar. Biliyorum çünkü bana arkadaşlarımın boşandıktan sonra "yapar" dedikleri ve benim "ya öyledir, böyledir ama bunu da yapmaz" dediğim her şeyi gerçekten de yaptığı için... bunu da yapar ve bizler klişe boşanmış karı, koca, çocuk hikayesine "cuk" diye oturacak bir bölüm daha halini almış olacağız ki bunun da en büyük zararını çocuğum çekecek.
Yarın tutacağım nefesimi, götürüp bırakacağım çocuğumu babasına. Saatler geçmeyecek ama inşallah pazar gün yeniden doğacak ve oğlumu geri alacağım. 
Bari film izleyeyim yarın gece yeni günü beklerken.

7 yorum:

  1. Güneş HER GÜN yeniden doğar. Merak etme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, evet, eveeettt :)) Yarın güzel bir gün olacak inanıyorum. Teşekkürler canım benim :)

      Sil
  2. Minacım malesef olmaz dediğimiz her şey oluyor, insanlar her zaman şaşırtıyor beni. Sabır, dilerim sana sabır, her şey gönlünce olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Doğan Cüceloğlu'nun "Yetişkin Çocuklar" kitabını okumanı öneririm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fadiş. Muhakkak okuyacağım. Sevgiler :)

      Sil
  4. İçini ferah tut, umarım düşündüğünden çok daha iyi geçer her şey.

    YanıtlaSil