28 Ocak 2013 Pazartesi

Dört Gün

Annem gelecek. Oğlum çok mutlu. Beraber bir kaç gün geçirecekler. Belki izin alacağım ben de onlarla 2-3 gün geçireceğim. Gezeceğiz dağ, çarşı, deniz kenarı.
Dün babası aradı. 1 hafta onda kalmasını istiyor oğlumun. "Annem gelecek bu hafta, haftaya bakarız" dedim. Pek istemiyorum yollamak ama ne yapabilirim ki.
Telefonu kapatınca, "Baban onda kalmanı istiyor bir hafta" dedim.
"Tamam" dedi. Komşunun verdiği sarmayı yiyor, TV izliyordu. Kafasını çevirmedi bile. 
Son noktaya gene oğlum koydu. 
Döndü bana; "Anne! Dört gün kalırım, eve dönerim" dedi. 

6 yorum:

  1. Ah canım ya, canım.. Allah yardımcın olsun daima.. Seni de oğlunu askerleri ile kuşatsın daima ve daima

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım. Hepimizin inşAllah, hepimizin.

      Sil
  2. Malun tatil olunca ben görev dışı kaldım:)
    Ne blog yazıyorum, ne bloglara bakabiliyorum. Neyse tek derdim bu olsun:))))
    Bu arada sen gitmiyor musun İstanbul`a? Konser?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tahmin etmiştim :))
      Gidemiyorum Semi...maddi durumlar müsait değil :( İnşallah gene gelirler. Sen gidersen fotoğraf çekermisin :)

      Sil
    2. Ya gitmemen kötü olmuş:((
      Ben de gidemedim ama zaten zor bir tarihti benim için.
      Konser izlenimlerini her zamanki gibi Mehmet Tez`den okudum. Harikaymış!
      Bakarsın biz bir gün birlikte gideriz bir konsere:)

      Sil
    3. Gideriz ya inşallah Semi :)) Çok isterim.

      Sil