25 Aralık 2012 Salı

Kış Ortası Bahar

Hava bahar öncesine döndü bir anda bizim buralarda. İçim karmakarışık. Gece titriyoruz evde, öğle vakti T-shirt ile otursam olur, o derece sıcak oluyor. Artık yoğunum demekten de yoruldum ama acayip yoğunum. Yıl sonu malum, stok, rapor, toplantılar... bir koşuşturmaca gidiyor! Ofis politikalarına karşı ayaklanmam işe yaramış sayılır. Biraz daha iyi ama yine egosu yüksek erkek iş arkadaşlarım onlara karşı "güler yüzlü" olmamı bekliyor, kendileri bir şey yapmasalar da. Asistanım beni ben de onu seviyorum. Yuvarlanıyoruz. Fakat, tüm bunlar bir kenara, kararım kesin. 2013 inşAllah burada son yılım olacak. Ben bu iş ortamında, çevreme faydalı olmadan daha fazla çalışamayacağım. Buradan gideceğim düşüncesi içimde çiçeklerin açmasına, kelebeklerin uçuşmasına yeterli oluyor. Korkularımı, maddi kaygılarımı bir kenara koyup; akılcı bir yaklaşımla kendi işimi kuracağım inşAllah. Zor olacak belki ilk başta çok zorlanacağız ama oğluma iyi bir örnek ve çevreme faydalı hizmetlerim olsun istiyorum. Yapmak istediklerim de belli; geriye patlamadan, kalp kırmadan, sabırla burada biraz daha çalışarak, eğitimlerimi tamamlamak kalıyor. Düşündüğümü yapamazsam da, iş arayacağım.
Bazen içim bir umutsuzluk kaplıyor. Ben haketmiyormuyum mutluluğu diyorum. Dua ediyorum Allah'a, istiyorum da istiyorum! Mutlu olmayı, faydalı olmayı, sağlıklı olmayı istiyorum da istiyorum.
Kadınlara el uzatayım istiyorum, annelere destek olayım, bebekleri kucaklayım istiyorum. Kış ortası bahar açmasına sebep olabileyim kadınların hayatında. Oğlum gurur duysun istiyorum benimle. 35 yaşına gelince, "annem çok güzel işler yaptı" desin istiyorum. Çok mu tuhaf? 

5 yorum:

  1. Sen hepsini yapabilecek gucte bir kadinsin ,bazen insan potansiyelini kesfedemez arar da arar,ama allah oradadir ve sadece baslamani bekler geriside gelir de gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz efendim :)) Biliyorsun değil mi, Allah her zorlukta yardım eder, yeter ki dua edelim inancımızı kaybetmeyelim ;)

      Sil
  2. Umarım yeni yıl sana dilediğin şeyleri getirir.
    İş kurma meselesini ise merak ettim. Şimdilik sır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Semi. İnşallah size de :) İş konusunu sana anlatmak isterim bir ara, belki iyi bir fikir olup olmadığını da söylersin. Hatta ve hatta senin yeteneklerini de değerlendirebiliriz diye düşünmüştüm, istersen tabii.

      Sil
    2. Şimdi daha çok merak ettim. Benden her türlü destek tam sana:) Yeteneklerim (varsa eğer öyle bir şey) değerlendirilmeye açıklar:))

      Sil