31 Aralık 2012 Pazartesi

İkibinonüç Gelmiş, Hoş Gelmiş!

Ne zaman artık yazacak bir şey bulamıyorum desem, yeni bir şeyler çıkıyor muhakkak. Meğer anlatacak ne çok şey yaşamışız 2012 de, kim bilir daha neler yaşayacağız 2013 de.
He ne çıkarsa karşımıza, Allah hep hayırlısını nasip etsin inşallah.
Hepimize sevgi dolu, sağlık dolu, neşe dolu bir yıl diyorum. Huzurlu olsun günlerimiz, çocuklarımız sağlıklı olsun, yüzlerinden gülücükler, kafalarından hayalleri eksik olmasın. 
Bol bol müzik olsun hayatımızda, renk renk çiçekler. Resimlere bakalım. Yürüyüşler yapalım uzun uzun sevdiklerimizle. Yüreğimizde ne varsa istediğimiz, yapacak cesareti bulalım içimizde. Bizi huzursuz eden ne varsa, hayatımızdan çıkaracak gücü bulalım.
Yeni dostluklar kuralım. Göremediğimizde de sevgiyi bulalım, gördüklerimize yürekten sarılalım. Olur da üzülürsek de, hemen toparlanalım, güçlenelim, daha kuvvetli olsun ruhumuz. Bedenimize saygı gösterelim her zamankinden çok.
Yazalım, çizelim, gezelim. Yağmurda yürüyelim. Çocuklarımızla oyunlar oynayalım. Kuvvetimiz varken ağaçlara tırmanalım. Güneşin doğuşunu, batışını izleyelim. Her günümüze şükürederek uyanalım. Bir de birilerini çok çok mutlu edelim. Bir insanın hayatını değiştirelim.
Bu sene burada çok güzel insanlarla tanıştım. İnşallah seneye de dostluğumuz devam eder.

Ben oğlum ve arkadaşlarımızla geçireceğim bu geceyi. İnşallah keyifli, huzurlu geçer vaktimiz. Gitmeden önce dün bir şey öğrendim onu paylaşmak istiyorum:
Fark ettiniz mi, babalar oğullarının şövalye gibi hissetmelerini, kızlarının da prenses gibi hissetmelerini sağlıyorlar. Bu babaların çocukları büyünce kral ve kraliçe olurmuş. Babaları onlara böyle davranmayan çocuklarsa hep bir arayış içinde olurmuş. Bu yüzden babaların görevi çok zormuş onu bir daha anladım. 
Babalığı hakkıyla yapan tüm babalara, özellikle çok özel bir babaya, dualarımı yolluyorum. Yapmayanları ise Allah'a havale ediyorum!

Nice Mutlu Senelere, Yürek Dolusu Sevgilerimle Hepinize:





8 yorum:

  1. Canım Minam Rabbim senin ve sizin için en hayırlı, en güzel ve en gönlüne sinen mizanseni hazırlasın inşaallah bu sene ve tüm önründe

    YanıtlaSil
  2. Bekar anne, güzel anne, dilerim tüm dileklerin gerçekleşsin, blogun çok güzel, yazılarındaki içtenlik, doğallık çok güzel, oğluşunla birlikte sağlık, mutluluk hayatından hiç eksik olmasın, Allah herkese layıkıyla ananlık babalık yapmayı nasip etsin inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, çok teşekkür ederim. Allah size de mutlu, sağlıklı ve huzurlu günler nasip etsin inşAllah.

      Sil
  3. Ne kadar güzel yazmışsın canım. İşallah bunları ve daha güzellerini yaşayacağımız günlerimiz olacak. Her yeni doğan gün; yeni bir şans nasıl olsa ;)
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah 2013 senin için de süper bir yıl olur, herşey gönlüne göre olur canım :) Sana ve ailene sağlık ve huzur diliyorum. xx

      Sil
  4. Umarım güzel bir yılbaşı akşamı geçirmişsindir. Ve bu senin için güzel şeylerin başlangıcı olsun dileğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bomba gibiydi Semi. Olimpos'a götürdük çocukları, doğa içinde süper eğlendiler :) Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil