10 Ekim 2012 Çarşamba

Kahvenin Dozunu Kaçırınca...

Ah ya...kış'ı bekliyorum, soğuk olacak yok zor olacak, geldiydi, gelmediydi derken ilk yoğun yağmur bulutuna bakıyorum şu anda. Dolu dolu bana geliyorlar ama benim kafam çok bozuk arkadaş!
Pazar günü iş toplantısı için yola çıktık patron ile. Normal şartlarda 1 hafta sürecek olan gezi şiddetli stres nedeniyle kısa kesildi ve dün gece yarısı eve ulaşmak kaydıyla yarıda bırakıldı. Sabah 8:20 de toplantıya girdim, şimdi de birkaçıncı fincan sert, siyah ve sıcak kahvem ile sinirlerimi yatıştırmaya çalışıyorum ama her şey bugün beni delirtmek üzere planlanmış sanki. İnternet yavaş, kahve (havanın da serinlemesiyle) çabuk soğuyor, patron gergin, asistanım şaşkın ve bu nedenle o da yavaş, daha oğlumu göremedim ve babası eşyalarının yarısını bir yerde kalanının başka bir yerde unutmuş durumda.
Eski kocanın babalık görevine karşı vurdum duymazlığı, sorumsuzluğu, rahatlığı konusunda yazmaktan, bu konuda düşünmekten bıktım. NE KADAR zor olabilir çocuğun bir çanta eşyasına sahip çıkmak, onu vaktinde yatırmak, ödevini tamamlamasını sağlamak! Bu konuda uyardığım zaman da surat yapmak neyin nesi oluyor canım! Bir de sanki her şeyi doğru yapıyormuş da ben durduk yere tepki gösteriyormuşum gibi "tamam sen merak etme" diyip yine ve yeniden yapacağım dediği şeyi yapmaması neyin nesi?
Tamam ya sakinim, bir şeyim yok! Geçti valla geçti... 



4 yorum:

  1. İnşallah ben şu yorumu yazdığım sırada sen feraha ve huzura varmışsındır.. oluyor çok aksi günler, zamanlar.. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çektiğin fotoğrafların çok etkisi oluyor gerçekten. Onlara bakarken bir dinginlik geliyor üzerime. Geri kalan herşey saçma geliyor, minik ve güzel detayları keşfederken. Allah'a şükürler olsun güzellikler için. Sağol!

      Sil
  2. Bence çok da umursama bazı şeyleri, sonuçta naparsak yapalım iş olacağına varıyor herşeyi yönetemiyoruz, yönlendiremiyoruz işte...

    Kolaylıklar dılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Değil mi, olması gereken o. Ama kontrol edemediğim şeyler beni geriyor :)) ÇOK teşekkür ederim. Sana da kolaylıklar sevgiler dilerim.

      Sil