18 Ekim 2012 Perşembe

Hastamısın Anne?

Dün eve dönerken çok kötüydüm. Boyun ve baş ağrısı, kolumun uyuşması, gerginlik, tuhaf bir öğle yemeği ve "sağlıklı olsun da kahve içmeyeyim artık biraz bitki çayı içeyim" diye içtiğim çay midemi altüst etmiş, nasıl araba kullandım, eve ulaştım bilmiyorum. Eve girer girmez kendimi yatağa attım derken 10 dakika sonra kapı çaldı, oğlum geldi. Okuldan çıkışı 17:30 olan küçük paşaya komşular "annen senden erken geldi" dediği için anahtarı ile açmamış kapıyı. Suratımın sap sarı olduğunu görünce "özür dilerim, bilseydim seni yataktan kaldırmazdım" diyerek bir kere, bin kere daha yüreğimi ısıttı - maymun ya tam! Ben yatarken bilimsel deneyler kitabı ile geldi yanıma oturdu. Bir yandan okudu, bir yandan benimle ilgilendi. 15-20 dakika sonra evde yemek olmadığı için sürünerek yataktan çıktım, oğlanı alıp markete gittim.
Yoldayken "Anne bu caddenin adı ne" diye sordu. "Bilmem neden?" dedim. "Şimdi sen bayılırsan, 112'yi arayıp ne diyeceğimi düşündüm" dedi. Ben de "işte Migrosun karşısı filan dersin, mahalle adı verirsin" dedim zorlanarak, konuşmak midem daha da kötü yapıyordu. "E ama sen şimdi ayağın gaz pedalındayken bayılırsan, araba hareket etmeye devam ediyor olacak, yani migrosu, otel'i geçmiş oluruz" dedi. Gülerek, "merak etme, sağa çeker öyle bayılırım" dedim, keza laf anlatacak enerjim yoktu. 
Markette "Anne çok mu hastasın" dedi. "E, biraz kötüyüm ama toparlanırım" dedim. "Eğer kendine bakamayacak gibiysen ben kalırım yanında" dedi "ama" diye devam etti "kendine bakabileceksen ben babama giderim o bana bakar sen de iyileşince eve dönerim" dedi. 
Hemen düzeldim tabikide :)

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. (annelerin pek hasta olma lüksü yok. Hele bekar anneyse hiç:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Anneler hasta olmasın, çocuklar hele hiç olmasın :)
      Sevgiler.

      Sil