1 Ekim 2012 Pazartesi

Bekar Anne Olarak Disiplin Sağlamak

Kendisine 40 defa odasını toplaması gerektiğini ve 100 defa "yemeğini çabuk bitir" dediğim için benden daralan oğlumla aramızda geçen konuşmamız:-
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Anne, babam bizimle yaşarken sen bana kızmıyordun.
Bekar Anne: O zamanlar kim kızıyordu sana?
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Babam!
Bekar Anne: Oğlum o zaman iki kişiydik, şimdi ben tek başıma sana söylüyorum ya herşeyi, sana fazla kızıyormuşum gibi geliyor ama aslında o zaman da aynı şeylerden bahsediyorduk. Biraz baban diyordu biraz ben!
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Evet...
Bekar Anne: Yani senin üzerine düşüyormuşum gibi geliyor ama napalım...bi sen varsın, kiminle uğuraşacağım ben!!!
http://www.ehow.com/info_8337534_child-discipline-single-mothers.html
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Ya anneeee offff (güler)
Bekar Anne: Bu durum hoşuna gitmez tabii, devamlı biri sana yat, kalk, ödev yap, yemek ye, banyo yap diyor ve bunu tek kişi söyleyince sıkılıyorsun ama önemli şeyler bunlar. Hem benim görevim senin en iyi şekilde yetişmen. Ben seni bıraksam, birşey demesem yaparmısın? Yemeği bile ben söylemezsem 1.5 saatte bitiriyorsun! Anlıyormusun? Bir açıdan da baban ayrı bir yerde yaşarken onun senin yanındayken yapması gereken ve söylemesi gereken şeyleri ben yapıyor ve söylüyorum! Onun yanına gittiğinde o da söylüyordur sanırım...yani öyle değil mi? (anne bilgi almaya çalışır çaktırmadan). Ben de hoşlanmıyorum başında dır dır etmekten, tartışmamızdan.
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Yaaaaa....kurallar neden var ki... offfff!
Bakar Anne: Varlar işte. Ayrıca sen bunlar var diye ben sana bunlar konusunda uyarı yapıyorum diye sıkılabilirsin ama yapacak birşey yok benim görevim seni eğlendirmek değil!
Bekar Anne'nin Biricik Oğlu: Tamam anne, tamam tamammmmm....
----
Çocuk bunaldı tabii... dır dır dır dır! Ama başka yolu yok bu işin....

2 yorum:

  1. Zor, zor, zor! Allah yardımcın olsun ve hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de hepimizin de Inşallah :) Çok sağol Deli Anne :))

      Sil