16 Ekim 2012 Salı

Amazon Bekar Anne


Bu aralar sağ gözümüm arkasından başlayan, enseme inen, oradan omuzuma doğru kıvrılıp sağ elime uzanan ve kolumun da uyuşmasına sebep olan garip ve kronik bir ağrım var. Sebebini bildiğim ve kendimi pek zeki sandığımdan doktora henüz gitmedim. 2 parasetemol sabah, 2 de gece yatmadan evvel olmak üzere günlük sadece 4 hap ile bu durumla baş ediyorum. İşler çok aşırı gergin, ben devamlı masa başındayım ve sağ kolum devamlı mouse veya klavye üzerinde gezinirken, boynum bir zürafa gibi laptop ekranına doğru uzanmakta ve bozuk olan gözlerim her şeyi net görmediği için resmen bilgisayara kafamı sokmak sureti ile bu olabilecek en rahatsız çalışma pozisyonunda günümün 8,5-9 saati geçmekte. 
Tabii bendeki beyin durmuyor. Bugün sabah ağrı ile uyandığımda kendi kendime acaba daha ciddi bir şey olabilir mi? Acaba beynimde bir şey mi var, yoksa ben görme yetimi mi kaybedeceğim gibi yersiz, saçma ve geri zekalıca bir sürü fikre kapıldım. Bir an için doktora bile gitmeyi düşündüm (ciddi kapalı yer korkum var, yok MR filan diyecek valla giremem ben o tabut gibi şeye) ama hemen vazgeçtim.
Sonra panik bastı. Hadi sadece hastalıktan değil de başka bir şeyden dolayı bana bir şey olacak olsa ve çalışamayacak hale gelsem bize kim bakar? Emekliliği gelmiş annem mi, yoksa oğluna para vermeyen eski koca mı? Peki ben olmasam, oğlumun tek diğer yasal velisi, bırakın küçük bir çocuğa kendisine bile bakmaktan aciz durumda. 
Bu yüzden yarın (yok aybaşında, ama...ennn geç ayın onunda) doktora gidiyorum. Gerekirse koltukları, kitaplarımı, elimdeki tek altın takı olan eski kayınvalidenin ileride gelinine takarsın diye evlendiğim gün annesinden alıp bana taktığı bileziği, bulaşık makinesini, oğlumun yaptığı bir iki başarılı resmi ve master tezimi satıp İstanbul da açık MR'a gideceğim. 
Oğlumu o adama ve onun süslü sevgililerine bırakamam. Çocuk ne zaman üniversiteden mezun olur, rahat rahat hasta ve huysuz olurum. O zamana kadar bu can bir tek benim canım değil.
Biraz kız gazı...ama önce ilacımı almalıyım, bu ağrı beni öldürecek!


4 yorum:

  1. Minacım canım geçmiş olsun. İnşaallah kurtulursun bu sıkıntıdan aam ihmal etme sahiden.. ve işlerin gerginliği .. o gerginlikler neler yapıyor insana, hafife almamak lazım.. kendin için de kendine bak canımın içi.. Yoksa hepimiz Alllah'a emanetiz, sen , oğlun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sevgiler sizlere :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun ihmal etmeyin kendinizi.Zaman zaman hepimiz yapıyoruz yapmamamamız lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) sizde kendinize iyi bakın. Sevgiler.

      Sil