18 Eylül 2012 Salı

Erken Üşüdüm Bu Sene!

Şükürler olsun okullar açıldı. Artık oğlum başı boş dolaşmayacak, evde sıkılmayacak. Ev ödevi, performans ödeviydi, test, çarpım tablosu, proje derken geçireceğiz hayırlısıyla bir kış'ı daha. Hafta sonları battaniyelerimize sarılıp film izleyeceğiz. Ben evde mis kokulu kekler yapacağım, sıcak çikolata ile onları yiyeceğiz. Portakal alacağız bol bol eve, biraz da elma. Tarçinli elmalı kurabiyeler pişireceğim. En güzel tarhanadan çorba yapacağım, oğlum sevmese de içmesi için ikna etmeye çalışacağım, yine o kazanacak bütün çorbayı ben içeceğim. Sıcak banyolardan sonra, üşümemek için tertemiz yataklarımıza girip birbirimize sarılacağız.  Ayaklarımız buz kesecek. Yatağın içi ısınmadığı için kıpırdamadan yatacağız, kafamız battaniyelerin altında.
Çok yağmur yağacak, fırtına, rüzgar çıkacak. Evin garip yerlerinden ses gelecek. Onları bulup susturacağım. Süngerleyeceğim pencereleri, kapıların altını. Tamirat işlerinde iyice ustalaşacağım.
İşler artacak. Yine uzaklara gitmem gerekecek. Oğlumu nasıl, nereye bırakayım planları yapacağım. Babası yine son dakikaya kadar söyleyemeyecek bize yardımcı olup olamayacağını, ben yine panik olacağım. Sonunda Nen el uzatacak bize.
Uçak yolculuklarında, havaalanlarında oturup düşüneceğim, gelecek planları yapacağım. Oğlumu seneye nasıl bir okula versem, acaba seneye babası oğlunun eğitimi için para verir mi, dersleri hep iyi olacak mı - bunları düşüneceğim.
Evde olduğum zamanlarda eskiden bu evde daha büyük bir aile olduğumuz günleri düşüneceğim. Ne ümitlerle taşındığımızı hatırlayacağım. Oğlum evde yokken, sessizliği dinleyeceğim, sonra CARUSO'yu son ses dinleyip, pencereye vuran yağmuru izleyip, kahve içeceğim. Bana kışı hatırlatıyor bu şarkı, duygularımı bekletmeye almam gerektiğini hatırlatıyor, durup dinlemem gerektiğini....

3 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız oğlunuzla geçen zamanınızı :) İyi ki benim de kızım var,yoksa çok kıskanırdım :) Mutluluğunuz daim olsun,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Blogunuzu okudum, kızınız çok tatlı maşallah! Onu gezdirip en güzel zamanları yaşatıyorsunuz, asla unutmayacağı anıları oluyor çok şanslı maşallah! Tam bir cimcime ve o bikini tanrım o ne yaaaa :)) Allah sağlık versin ikinize de. Sevgiler.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiz :)) Sizlere de bol sağlıklı ve gülücüklü zamanlar diliyorum :) sevgiler..

      Sil