25 Eylül 2012 Salı

Anılar

Family Portrait
fotoğraf linki
Şimdi fark ettim....
Benim oğlumla yeterince fotoğrafım yok.
Bekar anne olmanın dezavantajlarından biri. Ben oğlumun fotoğraflarını çekiyorum, o isterse benimkileri çekiyor. Beraber çok fazla fotoğrafımız yok ancak işte o suratların kareden taşacak biçimde, fotoğrafı çekeninde fotoğrafta yer aldığı süper yakın çekimler var ki, yaşım ilerledikçe bu tür çekimleri  fazla müdahaleci bulmaya başlıyorum! Eskiden babası ortalıktayken verirdim eline makineyi çekerdi bizi. Ama artık sadece biz varız.
Bende karar verdim, fotoğrafçıya gideceğiz ve gün batımı, sahil ve çizgi film karakterlerinin olduğu acayip arka planların önünde en garip kıyafetlerle fotoğraflar çektireceğiz. Oğlum bundan hiç memnun kalmayacak ama ben çok eğleneceğim. Asla unutamadığı bir gün olacak ve ileride onu kız arkadaşlarına karşı utandırabileceğim ve şantaj amaçlı için kullanabileceğim fotoğraflarım olacak. Çok heyecanlıyım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder