15 Mart 2012 Perşembe

aaaaaaaggggaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...

....haaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhagaaaaaggggggg!
Yeter artık!!!
Daraldım bağırmak iyi geldi.
Bu arada kendimi bir kere daha ayakta alkışlıyorum, yatak aldım!!!
Boyun ve bel fıtığına ramak kala, 178 cm boyumla salondaki 3'lü koltuğa sığmaya çalışmaktan bıkıp indirimden çift kişilik, kasalı masalı, başlıklı maşlıklı, sapa sağlam bir yatağım oldu!
Hayat öyle veya böyle devam ediyor, bahar geliyor! Oğlumla ilgili de Allaha şükür bir sorun yok. Herşey yolunda gidiyor sanırım!
İşe devam etmem gerekiyor, toplantılı yoğun günler beni bekler. Paylaşmak istedim, paylaşıyor ve kaçıyorum:


2 yorum:

  1. hayırlı olsun, kolay gelsin ve dinleyemedim gitti parçayı.. internet bağlantım ölü gibi bu akşam..

    YanıtlaSil
  2. sağol, merkür geri hareketinde ondan :))

    YanıtlaSil