16 Ocak 2012 Pazartesi

2012

Bir hayli geç oldu ama okuyan, okumayan herkesin yeni yılını kutluyorum. Sağlık, sevgi, dostluk, aşk, mutluluk, bereket ve huzur dolu yeni bir yıl diliyorum hepimize. 
Kötü bir kapanış yaptık bu altüst olmuş 2011 yılına. Biraz da bu yüzden yazmak istemedim. Düşüncelerim kaydı gitti. Öz babammış gibi sevdiğim, daha önce de hastalığı hakkında burada yazdığım, arkadaşım Nen'in babasını kaybettik. Çok özledim onu daha şimdiden. Arkadaşımın acısını alabilmeyi istiyorum ama yok, yok işte... elimden gelen hiçbir şey yok dua etmekten başka.
Herkes yapar bunu mutlaka...geriye döner bakar ya her yeni yılda geçmişe; bende yaptım. Geçen sene benim için çok yorucu oldu. Birincisi boşandım. 13 yıllık uzun ve son zamanları çok kırıcı ve yıpratıcı bir hale dönen ilişkimi bitirdim. Bekaranne oldum. Bir anda kendimi oğlumla baş başa buldum. Tek başıma yaşamı kabullendim, elimden geleninin en iyisini yaptım, yapmaya çalışıyorum. Korkularımı yendim, düşüncelerimin beni ezmesine izin vermedim. Çok zor oldu ama geçti. 1 yılın sonunda doğru kararı verdiğimi gördüm. 
Kalbimin bozulmasına izin vermedim, sevgiye, güvene, arkadaşlığa, aşka izin verdim. Korkularımın beni kapatmalarına izin vermedim. Kendimi yeniliklere açtım. Yeni insanlar tanıdım, yeni yerler gezdim. Eski yerleri yeni gözlerimle gördüm.
Oğlumu tek başıma yetiştirebileceğimi gördüm. Bekaranneliğin zorlukları ile beraber ödüllerini de yaşadım, yaşıyorum. Oğluma bağımsız olmayı, güçlü olmayı gösterdim. Sevginin karşılıklı güven ve sorumluluktan ibaret olduğunu öğrettim. Yeni hedefler koydum kendime. Kazandığım parayı idare etmeyi öğrendim.
İş yerimde müdür oldum, kadın bir çalışan olarak erkek işçiler ile aynı haklara sahip olduğumu söyledim. Saygıyı talep ettim, ezdirmedim kendimi. Çok çalıştım, çok dil döktüm. Tacizlere baş kaldırdım. Sırf benden nefret etmesinler diye eskiden yaptığım gibi her işe atlamadım. Zamanımı kullanmayı, iyi değerlendirmeyi öğrendim.
Bozuk elektrikleri tamir ettim. Yeni manikürlenmiş ellerimle aylardır kırık olan sifonumu söktüm, yerine yenisini taktım. Evimi yuvam haline getirdim. Perde diktim, sevgiyle bana verilen mobilyaları kabul ettim, kendi zevkime göre düzenledim. İstediğim badana rengini yaydım duvarlarıma.
Doğumun mucizesini gördüm. İnsanları ansızın kaybedeceğimizi ve bu yüzden de sevgimizi ve ilgimizi geç olmadan ifade etmemiz gerektiğini gördüm.
Çok ağladım, çok korktum. Panikledim, ürktüm, şaşırdım ama asla şımarmadım.
Her gün Allaha şükür ettim. 
Karşıma güzel insanlar çıktı.
Bir tanesinin gözlerinin içinde kayboldum. 
Ve hala her gün Allaha şükür ediyorum.
Bu sene değişimleri kabul edelim, hayatı korkusuzca yaşayalım. Kendimize verdiklerimizi, başkalarına da verelim. Korkmadan sarılalım birbirimize ve hayata! Kimseye muhtaç olmadan, sevgiyle yaşayalım her günümüzü! Konuşalım, yazalım.
Sevgiyle, aşkla, aileyle, dostlukla, sağlıkla ve çocuklarla dolu bir 2012 yıl olsun hepimize.

5 yorum:

  1. ne güzel özetlemişsin geçen seneyi..geçen seneler zordu belki,yıprattı zaman zaman bizi ama adı üstünde geçti git-ti:)..yepyeni bir yılı yaşıyoruz şimdi.sağlıkla,sevgiyle,huzurla,mutlulukla afiyetle yaşayalım inşALLAH bu yılı ve gelecek tüm yılları.. gönlümüzden geçen tüm güzelliklerin hayat bulduğu bir yıl olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Size ve ailenize sevgi ve saygılarımı iletmek isterim. Allah sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler nasip etsin. xx

      Sil
  2. 2012 çok çok daha güzel geçsin senin için. tüm o tatsızlıklar yerini misssss gibi güzelliklere bıraksın inşallaahhhh!!!!
    ayrıca başınız sağolsun. arkada kalanlara güç-kuvvet versin.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler NzN, amin.
    2012 yılı sana, eşine ve bebeğinize sağlık ve mutluluk getirsin. Senin için çok heycanlıyımmmmm... süper olacak var ya!!! Bebek geliyoooooo :))

    YanıtlaSil
  4. valal ben her geçen hafta daha da heyecanlanıyorum. en başlardaki şaşkınlık yerini heyecana bırakıyor . hele bi de kıpırdanmaya başladı ya allaahhh tutup karnımı ısırasım geliyor :))

    YanıtlaSil