21 Aralık 2011 Çarşamba

Ve Dönüş

Binyüzseksekizmilyonseksenaltınoktayirmibeş saattir iş güç peşinde koşuşturuyorum. Ben İspanya da kaldığım sürece babasında kalan oğlum, döndüğümde hastaydı. Aldığım gün ateşliydi, ertesi gün de. Pazartesi ve bugün okula gitmedi benimle ofise geldi. Yıl sonu olması itibariyle promosyon malzemeleri ile dolu kolilerden antrepoya dönen ofisimde çok güzel vakit geçirdik. Ben çalıştım, o oyun oynadı, kitap okudu, resim yaptı ve hamurdan minik yaratıklar yaptı. Zaman zaman sıkılıp benimle oyun oynamak istediği ve benimde işimin çok olmasından dolayı biraz zor oldu ama buna rağmen çok keyifliydi! Bu hafta sonu pazar yarım gün dahil çalışıyoruz ama bu hafta sonunun yerine yılbaşı akşamı oğlum ile arkadaşına evde parti var. Canlı yılbaşı ağacı aldık. Süsleri indikten sonra ağıcımızı besleyeceğiz, büyüteceğiz. Biraz pahalıya patladı ağaç canlı olunca ama oğlumla böylesinin daha güzel olacağına karar verdik. Bu hafta sonun en sevdiği arkadaşında kalacak, bir oyuncak çantası hazırladı götürmek için, inanılmaz! Resmen bir bavul oyuncak.

Ve bu hafta başıma gelen bir güzel olay daha...
GELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ :)))
Geldi
geldiii
geeeeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Bilmem sevincimi anlatabildim mi.
Henüz beraber vakit geçiremedik. İnşallah yarın başlayacak olan toplantı silsilesinin ertesinde, akşamları 1-2 kaçamak saat geçirebiliriz. 
İçime işlemiş, öyle özlemişim ki. Geldiğinde aklımda sadece mutluluğunu görmek vardı ki öyle de oldu. Gayet huzurlu ve biraz yorgun ve bir miktar hasta gördüm ama her zamankinden daha güzel göründü gözüme.
Böyle hissedebiliyormuymuş insan? Bir başkasına ihtiyaç duymadan, yokluğunu böyle derinden hissedebiliyormuymuş? Araya giren mesafe bu kadar tatlı olabiliyormuymuş? Hiç birşey beklemeden, sadece birinin yolunu gözlemek mümkünmüymüş? Karşıladığımda sadece yarım saat gördüm ama o yarım saat bile yetti delirip, coşmama.
Tabii bütün bu hisleri anlatmak, söyleyerek ifade etmek mümkün değil benim için.
Ben yazsam, hep yazsam.
Çok geç oldu... yarın'a doğru heycanla!
Sevgilerimle,
Mina

Not: A, aaaa bir de bugün aldığım mükemmel bir haber daha... en sevdiğim arkadaşlarımdan C, benim en zor günlerimde yanımda olan C, bir iki hafta içinde kız arkadaşına evlenme teklif edecek! Çok mutluyum... çok güzel bir yaşamı hak ediyor, dünyanın en iyi insanlarındandır! Bu da onlara:-


3 yorum:

  1. Süperrr şarkı..
    Sevgiler canım
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, bende baktım bloguna. Ne güzel çalışmış, özenle hazırlamışsın. Ellerine sağlık! Bende deneyeceğim!!!

    YanıtlaSil
  3. Mutluluk güzel şey herhalde heyecan vb kalmadiki artik hiçbirşey

    YanıtlaSil