15 Aralık 2011 Perşembe

Uzaktayım, Uzaktasın, Uzakta

Küçük dünya, koca dünya oluveriyor bir anda! Bir uçağa biniyorsun, bir anda başka bir alemdesin!
Oğlumdan uzaktayım; o babasının yanında. Ben iş gezisinde İspanyadayım. Erkek arkadaşım zaten dünyanın taa öbür ucunda.
Benim gezilerim her ne kadar şirket ofisleri ve fabrikaları ile sınırlı olsa da ve gezmek güzel ve değişik olsa da, ev gibisi hakikaten yok. Başka yerlerde tatlar farklı, kokular farklı. Çalışmak daha çok yoruyor, ortamlar farklı. Hele bu sefer daha çok yoruldum, hastalığımı da tam atamamıştım üzerimden.
2 gün sonra ben evdeyim - oğlumun yanında. Fırsatım olursa çalışmaktan, oğluma yılbaşı hediyesini buradan almak istiyorum! Güzel bir süpriz yapmak istiyorum bu dönüşümde ona. Bu çalışmaya değsin istiyorum, şımartayayım onu biraz.
4 gün sonra da erkek arkadaşım dönüyor. Düşüncesi bile heyecan verici.
Toplantıya hazırlanmam gerekiyor ve sabahtan beri aklıma takılan parça ile, eğer okuyorsanız, sizi başbaşa bırakıyorum.


Allah hepimize sadece sürece kısa olan ve sonunda mutlu kavuşmaların olduğu özlemler nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder