29 Kasım 2011 Salı

Kış Günü Sıcaklığı

İçimde garip bir şeyler kıpırdanıyor.
Korkuyorum bir yandan, heyecanlıyım diğer yandan.
Korkumdan oldu zaten en son paniklerim ama artık sakinleştirdim paniklerimi. 
Paniklerim sonsuza kadar yok olsun istiyorum.
Mutlu şeyler düşünmek, mutlu olaylardan bahsetmek istiyorum.
Arkadaşımın yeni doğan dünya güzeli bebeği gibi! Eşi ile, kızı ile ve artık bebeği ile oluşturduğu güzel aile gibi mutlu ve güzel şeylerden. Oğluma onları göstermek istiyorum. Görsün aile sevgisini, istiyorum.
Kitap okumak istiyorum, saatlerce arka arkaya film izlemek istiyorum. 
Oğlum'un bana sarılarak yanımda yatmasını istiyorum, ben uyuklarken onun çizgi film izliyor olmasını!
Oğlum çok mutlu olsun istiyorum. Bana hikayeler anlatsın istiyorum. Her zaman yaptığı gibi bilmediğim konularda bana sorular sorsun istiyorum. Bana dinozorları anlatsın istiyorum, kimya soruları sorsun istiyorum. 
Beni her zaman yaptığı gibi komiklikleri ile güldürsün istiyorum.
Ananaslı kremalı pasta istiyorum.
Evi baştan aşağı temizleyip, yemek yapıp, akşam koltuğa oturup o tatlı yorgunluğu hissetmek istiyorum.
Sessizce oturmak istiyorum, etrafı seyretmek istiyorum o arabasını kullanırken.
O fotoğraf çekerken yanında durmak istiyorum, çektiklerine bakmak ve dünyayı onun gözünden görmek istiyorum.
İçimdekileri anlatmak istiyorum, ben anlatırken dinlesin istiyorum. Konuşmak istemiyorsa sussun istiyorun. Ben gözlerinden anlayım ne düşündüğünü istiyorum.
Söyleyeyim artık istiyorum, o sussa da ben söyleyeyim istiyorum.
Suskunluğum sakladığım duygularım olmasın istiyorum.
Söyleyeyim de bilsin istiyorum, duysun istiyorum.
Ben söyleyince karşılığında bir şey istediğimi düşünmesin istiyorum.
İstiyorum da istiyorum!

3 yorum:

  1. yazını içim burkulara bir solukta okudum:)
    tüm bu güzellikleri yaşayabilmeniz dileği ile:)
    seve seve izliyorum sayfanızı..
    bende sizi beklerim sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Bende sitenizi çok beğendim ve artık kesinlikle takip edip, buradan birkaç tarif deneyeceğim ve "annem hiiiiççç yemek yapmıyor ki" diyen oğlumu şaşırtacağım! Ama baktım kremalı ananaslı pasta tarifi yok galiba. Bence bu konuda birşey yapmamız şart :)) Bir Antalya sakininden diğerine sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar akici yazmissin insanin ruhuna dokunuyor hayallere dalıyor

    YanıtlaSil