4 Ekim 2011 Salı

Kötü Olasılıklara Hazırlıklı Olmak


Dün arabayla kaza yaptım, oğlum çok korktu! LÜTFEN, kemerlerinizi hep takın! Çok ufak kazalar bile zarar veriyor. Oğlum kemerine rağmen başını çarptı ve benim de boynum, omzum, kolum, sırtım ve belim ağırıyor! Neyse, bu kadar olsun hasar! Ne demişler, can'a değil mal'a gelsin. Kaza olduktan sonra ilk aklıma gelen oğlumdu. Çok ağladı, çok korktu. Önce oğlumu sakinleştirdim sonra da arkadaşımı aramak istedim ama yine utandım rahatsız etmekten! Çözüldü işler neyseki çabucak ama arabasızım bir süre ve bu nedenle de bir an önce merkezi bir yere taşınmam gerektiği gerçeği ile yüzyüze kaldım! Sadece evden işe ulaşmak için 31.75 lira verdim bugün keza toplu taşıma sistemi yaşadığım yerde çok kötü (2 taksi ve 1 dolmuş tutarı). Sanırım en yakın arkadaşlarıma ait olan arabayı ödünç alacağım arabam servisten çıkıncaya kadar. Yine arkadaşlarımızın önemini hatırlıyor, kendilerini sevgiyle selamlıyoruz!
Bu arada, bana çarpan şöför çok şanslı, tam okul çıkış saati idi ve çevrede bir sürü çocuk vardı! O hızla benim yerime bir yaya'ya çarpması olasılığı çok korkunç. Dua ediyorum, benim elimden kimseye zarar gelmesin keza bu hayatta sadece kendimize değil çevremize karşı sorumluluğumuz da çok büyük! 
Çok canım acıyor, hemen eve dönesim var valla ama çalışmam şart, bu ay da sıkışık olacağım bir ay malum okul açıldı! Maaşımı hakederek çalışırsam, sanki paranın bereketi daha fazla oluyor gibi geliyor bana!

2 yorum:

  1. çok geçmişler olsun ikinize de!!
    en azından bugün izin alıp evde dinlenseydin ya

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler NzN. Size de geçmiş olsun, baban nasıl? İyisiniz umarım? Allah kavuştursun ayrıca :) Kitap olarak da Shantaram tavsiye ederim :))
    Yarın bir doktor'a görüneceğim, bakalım duruma göre cuma veya cumartesi işe gitmeyeceğim.

    YanıtlaSil