5 Ekim 2011 Çarşamba

Fotoğraf

Fotoğraf çok seviyorum; çekmeyi de, çekeni de, kendisini de! Küçüklükten beri beğendiğim fotoğrafları çalmak gibi bir huyum var ne yazık ki. Saklarım da fotoğrafları, kutu dolusu resim var. Bir süredir de arkadaşıma beraber bir fotoğraf çektirelim demek istiyordum, utanıyor ve çekiniyordum ama şans eseri sonunda aynı karede yer aldık...çok mutluyum. Tamam; nicedir bir çok yere beraber çıktık, gezdik, yedik, içtik ama bu çok farklı...artık hatıralar oluşturmaya başladık. Güzel birşey bu, çünkü çok iyi bir insan ve onunla hatırlar oluşturmak çok onur verici. Her şeyden önce özgüveni olması, sevilen ve sayılan biri olması ve kendine ve kişisel alanına değer veriyor olması, bunu doğal bulduğunu ve çevresindekilerin de kendilerine ve alanlarına değer vermesini hoş karşılayacağını gösteriyor ve bu şekilde benim de kendimi geliştirmeme ve öğrenmeme imkan kalıyor ve ayrıca o bana her kapıyı açtığında daha fazla keyif veriyor çünkü ortada manipülasyon yok!

Yakında uzaklara seyahate gidecek ve onun için çok seviniyorum, gittiği zaman mutlu dönecek. O yokken ben onu özleyeceğim (ve umarım o da beni) ve buralarda olmadığı için kendimle daha fazla ilgileneceğim, aptal bir hasret duygusuyla bol bol yazı yazacağım. Döndükten sonraki ilk karşılaşmamızı düşünmek bile beni mutlu ediyor. Oralardayken fotoğraf çekmesini, bana gösterirken tekrar o anlara dönmesini ve onun mutluluğunu izlemek istiyorum! Huzurla gidip gelmesini istiyorum.
(şu anda bulduğum videosu kötü ama bu şarkı güzel!)

 

Ve fotoğraflar...daha çok fotoğraf istiyorum çünkü yan yana bir hayli havalı ve şık duruyoruz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder