1 Eylül 2011 Perşembe

Laforizmalar

Laforizma: bilindik atasözleri, özlü sözler vsler üzerinde ufak oynamalar yapilarak güncel sorunlara itina ile laf sokma sanati (Kaynak - Ekşi Sözlük).
Cihan Demirci'yi Saygılarımla ve bu güzel kelime için teşekkürlerimle (detay için bkz. Aforizma)
(Aşağıdakiler elbetteki ne atasözü nede bilindik meşhur özlü sözlerden ama bizim evde öyleler! Bunlar bizim Laforizmalar!)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 1. Ben deprem çantasındaki konserve yaprak sarmayı açarken:
-"Anne o acil durumlar için!" 
-"Oğlum bu acil bir durum: EVDE YEMEK YOK!!!!"
2. Sünnetinden sonra oğluma: 
"Seninle gurur duyuyorum!!" 
-"Bende uyuşturucuyla gurur duyuyorum!!!!"  (Lokal Anestezi'den bahsediyor!)
3. Sevgi üzerine:
-"Anne seni çok çok çok çok çok çok...aslında bu çoklar sonsuza kadar sürebilir ama ben şimdilik bu kadarını söyleyebileceğim, seviyorum"
-"Oğlum ben seni daha çok seviyorum"
-"Anne hani anlaşmıştık eşittik"
-"Olsun ben anneyim seni daha çok sevmeye hakkım var"
-"Of ya"
4. Büyüme konulu:
-"Anne pipim parlıyor!"
-"Bunu duymak istemiyorummmmm...la, la, la, laaa"
5. Harçlık üzerine:
-"Anne paramı bankaya koydunmu?"
-"Hı hı....ya sen yemeğini bitirdinmi de konuşuyorsun bakiim!!!"
6. Yabancı diller:
-"Anne babam 50 tane Rusça kelime biliyor!"
-"Hmm...lazım oluyordur tabii."
-"Neden?"
-"Eveeeettt biz ne zaman İngilizcemizi ilerleteceğiz beyfendi??? What is this???" (duymayacağı şekilde de) "What the fuccckkkk!!!"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bizdeki çeneyle eminim devam edecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder