5 Ağustos 2011 Cuma

Özüme Dönüş Yolculuğu

Oğlum yolculuğa çıkıyor. Başka bir şehirde yaşayan anneannesinde kalacak. Ben de bu arada iş seyahati için başka bir ülkeye gideceğim.
Bu sabah duygularım çok karmaşık. Pazar sabah oğlumu anneannesine bırakıp 8 saat otobüs yolculuğu ile geri döneceğim ve arkasından salı günü yurtdışına gidip, cuma dönüp, cumartesi gecesi otobüsle 8 saat gidip, pazar gecesi yine otobüsle oğlumu alıp geri döneceğim. Yolculuk severim, bu yüzden aşırı bir yorgunluk ve huzursuzluk hissetmiyorum bu plandan dolayı. Ama oğlum ilk defa benden uzakta, çok da iyi tanımadığı anneannesi ve teyzeleri ile bir haftaya yakın zaman geçirecek. Ümit ediyorum ki sıkılmaz ve her şey yolunda gider çünkü çok uzakta olacağım ve bana ihtiyacı olduğu anda ona ulaşamayacağım ve bu benim için korkutucu bir şey. Ayrıca annesinin çocukluğundan biraz tadacak, bu da yeni ve tedirgin edici bir durum. Ama büyüyor ve bu tatil onun istediği birşeydi. Benden bağımsız olarak birşeyler yapması onun gelişimi için önemli, biliyorum!


Diğer yandan da seyahat etmeyi çok, çok sevmeme rağmen iş ve kariyer konusunda kafam çok karışık. Daha fazla kazandırdığı için beni ifade etmeyen, etik açıdan mantığımın savaştığı bir iş de mi kalmalıyım yoksa daha az kazandıracağını ve oğlumun şu anda karşılayabildiğim bir çok ihtiyacını karşılayamayacağımı bile bile beni en azından manevi olarak ve kariyer açısından daha fazla tatmin edecek bir işe mi girmeliyim onu bilmiyorum...Bu yolculukta bu soruma cevap bulmayı ümit ediyorum!
En son olarak da...artık bazı günler özlüyorum onu ve aradaki kilometreler uzayınca ister istemez onu daha da fazla düşünüyor olacağımı da biliyorum. Saçmalıyor muyum? 





10 yorum:

  1. Ben de işimi değiştirme niyetindeyim. Tek başıma bu çalışma saatleriyle, nöbetlerle, şehir dışı görevleriyle işin altından kalkamayacağımı anladım. Doğum iznindeyken evde oturup çalışıp memur olmaya (veya olmayı denemeye diyelim) karar verdim. Daha az kazanırım ama en azından daha düzenli bir hayatımız olur.

    KPSS ne acayip bir şey ya :D

    YanıtlaSil
  2. BB: Valla bol şanslar...bende üniversitede çalışıyordum daha önce. Şimdi de geri dönesim var ama işin gelir ve gider dengesi bu hayalimi sarsıyor.
    KPSS ne ya :) ona hala giriliyor mu? :))

    YanıtlaSil
  3. Hahahahaha giriliyo tabi hatta artık yaş sınırı bile kalkmış. Bir milyon tane KPSS türünden kendimce uygun birini seçtim, (genel yetenek+genel kültür+yabancı dil) bununla iyi bir puan alırım diye düşünüyorum. Aldığım puanla nerelere giriliyor onu henüz çözemedim bakalım ne çıkacak şansıma :D

    Artık Ankara'da yaşıyorum ya, burada herkes memur, vallahi çok kıskanıyorum. Sabah servise doluşup gidiyorlar, hoop akşam 6'da tıpış tıpış iniyorlar servislerden. Haftasonu herkes arabalarına atlayıp bir yerlere gidiyor. O kadar sakin o kadar düzenli hayatları var ki..

    YanıtlaSil
  4. Ay haydi bakalım, başarılar! Allah en hayırlısını nasip etsin.
    Ben de Ankarada yaşadım, orada doğdum hatta. O düzen inanılmaz evet. Tek derdim, doğadan uzak! Yeşillik yok. Kocaman alışveriş merkezleri ile dolu bir şehir oldu ama çocuk yetiştirmek için fena bir yer değil. Şimdi Güneydeyim. Burası karmakarışık. Yolun düşerse görüşelim :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güneydesin? Seneye oğluşum büyüyünce ve ben araba kullanmayı öğrenince bol bol gezelim istiyorum, umarım sana da uğrarız. Ankara'ya gelirsen kapım sana her zaman açık, bilesin ;)

    YanıtlaSil
  6. Çocukla gezmek çok eğlenceli oluyor...gelin Adrasan, Çıralı, Olympos gezeriz :)) Çok sağol BB. Gelmeden haberleşiriz!

    YanıtlaSil
  7. Evliliğimin son tatilinin güzergahı aynen bu şekilde başlamıştı. Umarım bir sonraki ziyaretimden daha güzel anılarla ayrılırım :)

    YanıtlaSil
  8. Heralde yani :)) Nasıl oldu ufaklık?

    YanıtlaSil
  9. Ufaklık bugün çok tatlıydı. Sağa sola aralıksız yuvarlanıyor, o kadar çok yuvarlanıyor ki kusuyor :D (kusmak ve gülen surat ifadesi aynı cümlede garip geliyor ama sen de biliyorsun annelik böyle bir şey, çocuğun gaz çıkardı kaka yaptı diye sevindirik oluyorsun)

    Akşamüstü yürüyüşe çıktık, bizim sitede 2 tane okul var onların çıkış zamanıymış. Önce anasınıfları çıkıyor galiba. Mini mini çocuklar annelerinin ellerinden tutmuşlar bıcır bıcır okulu anlatıyorlar. Baya kalabalıktı ortalık, biz de yavaşladık tabi, biz,mk, bebek arabasından çocuklara laf atmaya başladı :D

    İnşallah allah sağlıkla uzun ömür verir de ben de oğlumun okula başladığını görürüm.

    Daha doğrusu allah hepimize çocuklarımızın mezuniyetini, mürüvetini (ah bu kelimeyi ilk kez cümle içinde kullanıyorum hayatımda :D) gösterir inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Nihaaaaaaaaaaaaaaaa............yerim onu bennnnnn!!!! Okula başladığını inşallah göreceksin. Bugün benim adam 3. sınıfa başladı, heycanını görmen gerek! Mükemmeller ya, allahım çok şanslıyızzzz!!! Şükürler olsun!

    YanıtlaSil