8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dünüm, Bugünüm ve Yarınım

Dün oğlumu anneannesine bırakırken ağladı. Çok ağladı! Bana beni çok özlediğini artık eve printer almamız gerektiğini, benim artık evde oturup kitap yazmamı ve kitabı yayıncıya göndermem gerektiğini söyledi. Paranın çok gereksiz olduğunu, insanların bunu gereksiz yere icat ettiğini anlattı. Göz yaşları arasında artık benimle olmak istediğini, beni özlediğini söyledi. Ben otobüsüme geçirmek için gelmek istemediğini kendini daha kötü hissedeceğini anlattı. Sonra sakinleşti, ben giderken beni öptü ve TV seyretmeye koyuldu. Bu tepkileri normaldi tabii ve ağlayarak ifade etmesi de gayet sağlıklı. Elbette ki özleyecek, bende onu özlüyorum. 
Sabah annem fotoğrafını da yolladı oğlumun, gayet neşesi yerinde görünüyordu. Ama tabii içimdeki burukluk tam geçmedi. Bana sarılıp, hıçkıra hıçkıra ağlayarak beni özlediğini söylemesini unutamıyorum ki ben oğlumla bir hayli çok vakit geçiriyorum. Yaz tatilinde neredeyse her gün iş yerimde benimle. Ama kaliteli geçirilen vakit değil tabii bunlar çünkü çalışıyor oluyorum.
Aklıma yine kariyerim ile ilgili sorular geliyor. Ben burada ne yapıyorum ki? Gerçekten de bu kadar çok çalışmaya değer mi?
Ama masraflar, masraflar. Oğlumun masrafları, benimkiler, ev ödemesi, aidat, faturalar...kitaplar, oyuncaklar...tüm bunları şu anda bu iş sayesinde elde ediyorum. Bende oğlum'da sabırlı olup öğreneceğiz, alışacağız. Bize yeni....boşandığımdan bu yana ilk uzun iş seyahatim! Normal tepkiler bunlar. İkimizin de içli içli ağlaması da normal! Okullar açılınca yine rutin'e binecek!
Bu dünüm idi.
----
Kalbimin kırılabiliyor olması canımı sıkıyor!
Bu da bugünüm.
----
Yine yol ve araya çok aptal mesafeler girecek! Nedense bu yol beni mutlu etmiyor bu sefer. Hemen dönmek istiyorum. Hiç birini bırakmamayı istiyorum, sanki döndüğümde gitmiş olacaklar gibi geliyor. Korkuyorum nedensizce! 
Bu da yarınım.
----
Müzikal Terapi. Geçen akşam yeniden hatırladım bu parçayı! Unutmuştum sözlerini, hatırlayınca tekrar tekrar dinlemek istedim. Loop'ta U2:


2 yorum:

  1. Sayfadaki bir problem var galiba videoyu göremiyorum. Hangi şarkısı U2'nun?

    YanıtlaSil
  2. Stuck in a moment! Mantra şarkısı :)

    YanıtlaSil