26 Temmuz 2011 Salı

Kokoş Ablalar...

...ve başkalarının düğünlerine yapılan müdaheleler.

Dayanamıyoruz.
Arkadaşım ve ben dayanamıyoruz.
Onun erkek kardeşi evlenecek ama sanki düğün organizatörüyüz ya, yada bize soruldu ya, her şeyi biz planlıyoruz!
Olay basit bir söz bohçasından başladı. Alınacakların arasına hangi ara Tiffany's yüzük, yada İngiliz kraliyet mücevherleri tarzı set girdi bilmiyorum ama kendimizi kaybettik.
Ben ki alışveriş sevmem, ben ki evlendiğimde düğün yapmadım, gelinlik giymedim...
Biz ikimiz ki pantolonla evlendik...ne oluyor bize anlamadım.
Yaşlılık mı, hormonlar mı...

Yok tamamen kokoşluk! Başka bir açıklaması yok. Olay tamamen planlaması, takısı, gelinliğiyle alakalı...evlilik olayının kendisi ile ilgili gelip bize sorsalar, hiç birşey demeyeceğiz...bilmiyoruz çünkü! Evlilik ve ilişkiler konusunda en ufak bir fikrimiz yok ama mükemmel düğün planlaması yapabiliriz...erkekleri zaten anlamıyoruz! Ama mükemmel gelinliği sorun, söyleyelim. Mükemmel düğün pastası, mükemmel kına gecesi, gelin hamamı, hatta mükemmel düğün yeri...hepsini biliriz.

Mükemmel damat? Valla orasına karışamayız!

Oğlum bize evlenmeye karar verdiğini söyler bir gün inşallah. Ama arkadaşım ve ben değişmezsek ve bu hızla devam edersek, söylediği için pişman olacak sanırım. Neler yapabileceğimizi biz bile bilmiyoruz şu anda ama kesinlikle düğünü olur, muhtemelen de atlı araba, 15 katlı beyaz çikolatalı pasta, davetlilere kişisel hediyeler....anlatabildim mi? Elimizde değil. Kontrolsüzüz. Olay sadece organizasyonu!!! Eğlencesi de burada!

Not: En basit küpe'nin fiyatını söyledi arkadaşım, arkasından "sen şimdiden biriktirmeye başla erkek tarafı olarak" dedi. Panik yapmıyorum, panik yapmıyorum, panik yapı.....

Not 2: Valla arkadaşım sağolsun, kız olduğumu hatırlatıyor bana arada! Tiffany's web sayfasında kendimi kaybettiğim için utanmıyorum! Hormonlarımla alakalı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder