6 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir Alıntı, Birkaç Şarkı ve Heycanlı Kafa

Aşağıdakini Ekşi Sözlük'ten buldum, yazarı cesareti için kutluyorum. "Yo nickfallin...way to go man!!"
 
bekar anneyle yaşayan biri olarak ideale en yakın kadın desem yeridir. hayatından kendi deyimiyle "odun" ve "odunlar" geçmiştir, çocuğunun babasını zart diye boşayacak kadar güçlüdür, tecrübelidir, uyanıktır. adamı da kadını da zart diye gözünden tanır, gezmeyi de bilir tozmayı da, birine bakmayı da....

bekar anneye hiçbir şey öğretemezsin, senin her yaşadığını mutlaka yaşamıştır, senin asla yaşayamayacağını da...
(nickfallin, 14.11.2006 10:17 ~ 10:19)
------
Bugünkü takıntılarım:-
------
Akşam oğlum ve kankası bizde kalacaklar, pijama partisi var. Yarın iş var, basket var. Hafta sonu yaklaşıyor ve beni yine heycan basıyor. Oğluma ayıracağım vakit, kendime ayıracağım vakit ve kendim için ayıracağım vakitler için heycanlıyım...işten uzak, kendim olabileceğim minik anlar için çok mutluyum. Tabii cumartesi çalışıyor olmak anları miniminnacıklaştırıyor.

İşimle ilgili yazılacak çizilecek çok şey var ama yormayacağım kendini, aşkımla ilgili de yazılıp çizilecek çok şey var ama utandırmayacağım kendimi keza en son yazımla ilgili bile bir sürü problem yaşıyorum içimde!

Bu akşam yemek de yapmayacağım, çocukları hamburgerciye götüreceğim. Zaten beni tanıyorlar orada, severler beni, nazik davranıyorlar bana. Benim kötü bir aşçı olduğumu düşünüyorlarsa bile, çok güzel gizliyorlar. Kendimi iyi hissetmememi sağlıyorlar, çocuklara sağlık dolu sebze yemekleri yerine hamburger yedirmemin çok normal birşey olduğunu hissetiriyorlar bana, vicdan azabımı azaltıyorlar. Akşam da çocuklara meyve ve süt veririm, bir de film alırım izleyebilecekleri...de oyuncakçıyı nasıl es geçeceğiz? Bir de saatinde uyumayı nasıl ikna edeceğim? ÇOK yorgunum!

Sanırım şu anda çalışmamak için elimden geleni yapıyorum...öğle yemeğinde yoğurt yemek berbat bir fikirdi. Haydi kaldır kıçını bekaranne, ödenecek faturalar var! Hop!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder