21 Haziran 2011 Salı

Yaz Programı - finansal tablolar analizi

Bu, bekar annenin oğlu için yaz programıdır:
Haziran'ın 29'unda başlayacak olan haftalık 3 gün ingilizce dersi, 2 gün basketbol dersi ve alınacak olan tatil kitabından matematik testlerinin yapılması. (Bu bekar anne matematiği sil baştan öğrenmek zorunda ve bu durum hiç de eğlenceli değil!)
Bayramı takip eden hafta içerisinde yapılacak olan sünnet (ki bu durum başlı başına benim için fobi halini almış durumda) ve arkasından da okulun açılmasını beklemek!
Teoride çok basit görünen ama (bekar anne için) finansal açıdan çökertici, fiziksel açıdan bir hayli yorucu geçmesi beklenen bu plan için alınması gerekenler:
1. İngilizce ders kitapları
2. Mayo
3. Havlu
4. Havuzda kafaya geçirilecek, saçlara zarar vermemesi için her gün özenle pudralanacak bone (aksi taktirde elinizde bağıran bir çocuk nefesini tutmaktan morarmış bir anne bulursunuz)
5. Spor ayakkabısı (yine evet yine!)
6. Basket atlet, şort takımı
7. Güneş Kremi
8. Bunları taşımak için çanta
9. Bol miktarda yedek t-shirt ve şort
ve bunlar sadece görünen kısmı.

Sevgiyle pişirilen bu programın ardında yaz sonunda daha fazla büyümüş, güçlenmiş, kapkara olmuş ve çok çok çoooookkk mutlu bir çocuk elde edilmesi bekleniliyor.

Unutulmaması gereken de özellikle karne hediyesidir. Bizim durumumuzda seçilen karne hediyeleri bir hayli kapsamlı ve ilginç. Bunlar:

1. İnternet oyun sitesine (NATIONAL GEOGRAPHIC) aylık üyelik
2. Swatch'tan saat, not defteri ve cüzdan içeren set
3. Oyuncak casusluk seti - casusluk???

Bütün bunların sonunda "Anne hani bu tatilde İngiltere'ye gidecektik" yorumu ise pek eğlenceli...Klişelere kapılmayı istemediğim halde "evladım para ağaçta mı yetişiyor" yorumunu yapmadan edemiyorum. Ama kabul etmeliyim ki oğlum çok akıllı....her aybaşı köy ağası gibi soruyor, "anne maaşını aldın mı" diye...
Kadınların cüzdanına karışmamasını öğretmem de şart oldu.

İyiki dostlar var, oğluma, bize yardım eden...oğluma burs ayarlayan! Dualarım hep onlarla...İyiki iş var, tatil parası diye birşey var...yoksa bekar anne olmak zor ve bir çok kadın bu yüzden cesaret edemiyor.

Tabii bu durumda gitmek istediğim konser bir plandan çok, hayal formuna dönüşmeye başladı. O, uçaklarda oksijen maskesini önce kendinize sonra çocuklarınıza takın yönergesinden yola çıkarak, sağlıklı anne sağlıklı çocuklar yorumunu yapan kişi sanırım (tek başına kalıp) 3.5 AY süren bir yaz tatili AKTİVİTE programı YAPMAK ZORUNDA KALMADIII!!!! 



Bu konuya aşağıda ingilizce olarak ürettiğim ve finans derslerine eklenmesini talep ettiğim yeni bir terim ile son vermek istiyorum:



singlemomssingleincomehousehold: a financial situation where a singular entitiy being able to squeeze water out of stone is a way of life and normal situations such weekly visits to the beauty saloon are replaced with at-home-spa-baby-shampoo treatments and rock festivals are replaced with listening to loud tunes in the car between errands etc!

3 yorum:

  1. literatüre kazandırdığınız bu yepyeni kelimeye bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güçlüsünüz. ilham kaynağı olabilirsiniz pek çok bekar anne adayı için. iyi ki sizin gibi kadınlar var. çooooooooook sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Herşeyden öte yayınladığınız fotoğrafları gördüm, çok iyi geldi bana. Eskiymiş ama kocaman olmuştur üzümgöz :)
      Ben çok şanslıyım, şükürler olsun yoksa kimseden daha güçlü değilim hele bir patetik hallerim vardır ki sormayın :)))) İnsanlara yardımcı olabilirsem çok mutlu olurum :) Hep buralardayım, istediğiniz zaman mail de atabilirsiniz.
      Sevgiyle kucaklıyorum efendim :))

      Sil