12 Haziran 2011 Pazar

Sevinç

Bu akşam çok mutluyum...kısacık bir sorunun içimde uyandırdığı duygular inanılmaz.

Güzel bir gün geçirdim. Oğlumun en yakın arkadaşı bizde kaldı. Sabah kahvaltı, ardından ödevler, oyunlar, filmler ve gezme. Oy da kullandım...ve tam hayatın çocuklarla ne kadar güzel olduğunu düşündüğüm anda telefonuma gelen mesaj günümü daha da çok aydınlattı.

Sesi, duruşu, hayata bakışı hayatıma anlam katıyor.
Daha da derinlere dalmak istiyorum...

Çocuklara Sponge Bob çizgi filmi açtım. Yatakta film keyfi yapıyorlar...çocuklarımı çok seviyorum!

Birazdan yatacağım...oğlumun yanımda güvende olduğunu bilmenin verdiği keyif ve onunla telefonda konuşmuş olmanın verdiği inanılmaz mutlulukla uykuya dalacağım.

Umarım aradığımı bulurum çünkü onu daha çok tanımak istiyorum. Cesareti için çok beğeniyorum onu. (Bu) Bekaranne ile uğuraşmak hiç kolay değil :) 

Hele hele yaralar bu kadar tazeyken...

6 yorum:

  1. Umarim her şey istediğin gibi devam ediyordur. Bunu okumak beni çok mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  2. Yavaş, yavaş. Bu hayatta çok iyi insanlar, insan gibi adamlar da varmış BB! İnşallah senin de yüreğin dolup, dolup taşar mutluluktan :)

    YanıtlaSil
  3. http://www.alternatifanne.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2301:boanm-annelere-14-ubat-yazs&catid=713:oezel-hayatmz&Itemid=13#comment-814

    Çook uzun bir link oldu ama ben okuyunca çok beğendim paylaşayım istedim ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Ne diyeceğimi bilemedim okuyunca. Çok tanıdık, çok üzücü. Yorumu gördün mü? "Onları bir bütün olarak kabul edebilen"...ne kadar zor bir erkek için değilmi? Bir kadın sanki daha rahat kabul edebilir bir erkeğin çocuklarını ama tersi durum sanki daha zor. Bilmiyorum...bilemedim!
    Teşekkürler BB :) xx

    YanıtlaSil
  5. Benim de bazen aklımı kurcalayan bir sorun bu. Benim kocam kendi çocuğunu 1 haftalıkken terk edip gitti. Biyolojik baba böyle davrabırken "elin adamı" benim çocuğuma şevkat gösterebilir mi, benim sevdiğim kadar olamasa bile ama en azından benim sevdiğim gibi karşılıksız sevebilir mi?

    YanıtlaSil
  6. Bir arkadaşım riskli bir hamilelik geçiriyor. İlk eşinden bir çocuğu var, bu ikinci eşi. Kızı ve çocuğunu çok seviyor, yakında doğacak olan bebeği de eminim. Hastanede onları ziyaret ettiğimde düşündündüm. Bizim çocuklarınkiler gibi babalar var, çocukları olup da onları umursamayan. Birde evlatları olsun diye ellerinden gelen her fedakarlığı yapan babalar var...var işte bu dünyada öyle insanlar. Mümkün yani.

    YanıtlaSil