6 Mayıs 2011 Cuma

Yat uyu ... bişi olmaz

Dün bütün gece çalıştım...Hıdırellez idi ve Hıdırin geçişini iş yetiştirdiğim için kaçırdım ve belki de bütün yıl boyunca tercüme yapacağım, hıdır dede böyle olmasını istediğimi zanedecek şimdi!!!!

Bütün gece dediysem saat sabaha karşı 5'e doğru yattım...tabii 5:30 da çalan saati kapattım, bir güzel yastığımın altına gizledim ve boşandığımdan beri oğlum ile paylaştığım yatağımın (hayır burada yanlış anlaşılmasın gidenin yerini doldurmak gibi bir kaygım yok, sadece pratik oluyor!) derinliklerine daldım.
Sabah 7 civarında bir ses....

"Anne ben tuvalete gittim ama rüyaymış"
Akşam yemeği köfte (hazır tabii) ve arkasından bardak bardak su.

Evet kabul ediyorum berbat bir anneyim

"birşey olmaz oğlum bu tarafa gel uyumaya devam edelim" dedim

2 sn sürdü...ani kalkış, koşturmaca, duş, çamaşır ve okula geç kaldık tabii...

Bu akşam yorganımız yok, yatağımızda ıslak...ama mutluyum çünkü salondaki yer yatağında yatacağız birbirimize sarılarak...hayır canım... alışkanlıktan değil sarılıp uyumayı istemem...ısınmak için. 

Oğlum sıkıştırdın çok anne dese bile kaçamayacak benden!

Kedi ayaklarımızın dibinde uyurmu bu akşam acaba? (Genelde ikimizin arasında yatıyor da!)




Not: Bu arada işler tabiki bitmedi. Benimle işyerime gelene oğlum, öğlen Etüde giderken artık bu işte çalışmamı istemediğini söyledi!! Sanırım bende istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder